Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسولانا (SOL)، پنجمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار و سومین شبکه بزرگ اثبات سهام (POS) است که نسبت لیکویید استیکینگ آن نسبت به فصل قبل، ۱.۷۶ درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، در حال حاضر، بیش از ۵۴ میلیارد دلار دارایی در پلتفرم‌های لیکویید استیکینگ این شبکه استیک شده‌اند.
داده‌های دون‌ آنالیتیکز (Dune Analytics) نشان می‌دهد که بیش از ۲۳ میلیون توکن SOL، به ارزش بیش از ۳.۶ میلیارد دلار، در پلتفرم‌های لیکویید استیکینگ، استیک شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نسبت استیکینگ سولانا حدود ۶۰ درصد بالاتر از اتریوم است اما تنها ۶ درصد از توکن‌های سولانای استیک‌شده به لیکویید استیکینگ اختصاص دارند. این موضوع، نشان‌دهنده فرصتی بکر در بخش لیکویید استیکینگ سولانا و رشد قیمت به دنبال آن است.
دوره بازپرداخت دو روزه توکن‌های استیک‌شده توسط سولانا، کوتاه‌تر از بسیاری بلاکچین‌های دیگر است و این موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن به حساب می‌آید.
همچنین، پلتفرم‌هایی مانند سنکتام (Sanctum) و جیتو لبز (Jito Labs) باعث رونق لیکویید استیکینگ در این شبکه شده‌اند. سنکتام پلتفرمی است که موانع ورود را کاهش داده و به پروژه‌ها کمک می‌کند تا توکن‌های لیکویید استیکینگ خود را ایجاد نمایند.
همچنین، در حال حاضر حدود ۹۱ هزار سرمایه‌گذار سولانا در پلتفرم جیتو فعالیت دارند که بیش از ۱۰.۶ میلیون توکن SOL را استیک کرده‌اند.
بویکو رومانووسکی (Boyko-Romanosvky)، بنیانگذار و مدیر عامل آل‌نودز (Allnodes)، بر تأثیر روندهای نوظهور مانند ری‌استیکینگ بر رشد فعالیت‌های استیکینگ بلاکچین سولانا تأکید کرد.
سولانا می‌تواند از فرصت رشد روزافزون محبوبیت لیکویید استیکینگ در راستای افزایش مشارکت کاربران و افزایش امنیت شبکه بهره‌مند شود. تا کنون، دو درخواست برای ارائه صندوق‌های ETF اسپات سولانا در ایالات متحده ثبت شده است.
افزایش محبوبیت لیکویید استیکینگ می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای این ارز دیجیتال، موجب جذب شرکت‌های سرمایه‌گذاری شود.



Source
#رونق #یافتن #لیکویید #استیکینگ #در #بلاکچین #سولانا #آیا #قیمت #رشد #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply