Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال بیائوکینگ (Biaoqing) با نماد BIAO روز گذشته با رشدی ۳۵ درصدی تا ۰.۰۲۱۹ دلار افزایش یافت. با این حال، اکنون با کمی کاهش، به ۰.۰۱۷۱۴ دلار رسیده است.
بیائوکینگ یک میم‌کوین با تم پاندا در شبکه اتریوم است که به «پپه چین» معروف بوده و ادعا می‌کند که آمده است تا بلاکچین اتریوم را فتح کند!
قیمت بیائوکینگ از زمان ثبت سقف تاریخی خود (۰.۰۵۲۲ دلار) روندی نزولی داشته و طی این مدت، به واسطه نوسانات قیمت، یک کانال نزولی ایجاد شده است. اخیراً، قیمت BIAO با برخورد به مقاومت ۰.۰۳۲ دلار کاهش یافته که نشان می‌دهد فروشندگان بر بازار تسلط دارند. با این حال، گاو‌ها نیز از قیمت حمایت کرده و موجب باقی ماندن آن در داخل کانال شده‌اند. گاوها اکنون در تلاشند تا با انباشت توان خود، قیمت را افزایش داده و از کانال نزولی خارج کنند.
رشد ۳۵ درصدی بیائوکینگ در یک روز؛ با «پپه چین» آشنا شوید!قیمت BIAO همچنان زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد. با این حال، افزایش قدرت گاوها می‌تواند قیمت را به بالای آن سوق دهد و احساسات صعودی را تقویت نماید. در این صورت، قیمت به سمت سقف تاریخی خود حرکت خواهد کرد.
از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر بالاتر از منطقه خنثی در سطح ۵۹ قرار دارد که نشان‌دهنده فشار خرید قابل‌توجه است. اگر RSI به سمت منطقه اشباع خرید (بالای ۷۰) حرکت کند، فشار مذکور افزایش خواهد یافت و در نتیجه آن، شاهد رشد قیمت BIAO هم خواهیم بود.

RamzarzRamzarzخرید سریع BIAO!
با یک کلیک بیائوکینگ (BIAO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BIAO


در همین حال، اندیکاتور مکدی (MACD) از کف اخیر خود بهبود یافته و اکنون در اطراف سطح خنثی در نوسان است. همچنین خط میانگین (آبی) مکدی به صورت صعودی از خط سیگنال (نارنجی) عبور کرده که سیگنال خرید محسوب می‌شود. با این حال، برای تأیید نهایی روند صعودی، خطوط مکدی باید از سطح صفر نیز عبور کنند.
همانطور که گفته شد، هدف قیمت BIAO در این روند صعودی، سقف تاریخی ۰.۰۵ دلار است. در مقابل، اگر فروشندگان قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، سطوح حمایتی ۰.۰۰۹۰۸۵ دلار و ۰.۰۰۵۰۵۳ دلار دوباره مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.


منبع

اینساید بیت‌کوین





Source
#رشد #۳۵ #درصدی #بیائوکینگ #در #یک #روز #با #پپه #چین #آشنا #شوید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply