Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها با تم سگ، در ماه گذشته شاهد سوزاندن بیش از ۹۰۰ میلیون توکن بوده که باعث افزایش امیدواری‌ها نسبت به افزایش قیمت آن در آینده شده است. بر اساس اطلاعات وبسایت شیب‌برن (Shibburn)، سوزاندن توکن SHIB در ماه ژوئن یک رشد ۱۴۸.۶۹ درصدی داشته است.
علاوه بر این، جامعه شیبا امروز هم ۳۰۱.۶۸ میلیون توکن دیگر را سوزانده که نرخ سوزاندن روزانه را به میزان چشمگیر ۱۳۹۲.۶ درصد افزایش داده است. با احتساب این توکن‌سوزی‌ها، در حال حاضر، در مجموع بیش از ۴۱۰ تریلیون شیبا از کل عرضه اولیه سوزانده شده است.
کاهش عرضه یک رمزارز در بازار، معمولا یک عامل صعودی برای قیمت به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد همین اتفاق برای شیبا اینو در حال رخ دادن است. در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با ۳.۶۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷۳۵ دلار قرار دارد. این افزایش قیمت همچنین با بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال همزمان شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نیز روند صعودی شیبا را تایید می‌کنند. سود باز قراردادهای آتی شیبا با ۲.۸۵ درصد رشد روزانه به ۳۵.۷۱ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات مشتقات آن نیز با افزایش ۶۲ درصدی در محدوده ۷۲.۱۳ دلار قرار دارد.
از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) شیبا روی عدد ۳۴ قرار دارد که بیانگر فشار نزولی بر این دارایی است. این فشار نزولی می‌تواند باعث نوسانات قیمتی در کوتاه مدت شود.
با این حال، احساسات کلی فعالان بازار نسبت به شیبا همچان خوش‌بینانه است. سوزاندن مداوم توکن و همچنین قیمت‌گذاری کمتر از ارزش واقعی برای شیبا، عواملی هستند که به این خوش‌بینی دامن می‌زنند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که با ادامه روند صعودی، قیمت شیبا می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳ دلار برسد.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#۹۰۰ #میلیون #شیبا #در #ماه #ژوئن #سوزانده #شد #قیمت #SHIB #سقف #۰۰۰۰۰۳ #را #میشکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply