Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم (ETH) با ۵ درصد رشد روزانه، از مرز ۳۵۰۰ دلار عبور کرد. این افزایش قیمت، همزمان با افزایش فعالیت نهنگ‌ها در آستانه‌ تایید آغاز فعالیت صندوق‌های ‌قابل ‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در هفته‌ آینده، رخ داده است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی اسپات‌آن‌چین (SpotonChain)، یک نهنگ بزرگ به نام Abraxas Capital، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ هزار واحد اتریوم به ارزش ۲۰۳ میلیون دلار را از صرافی بیت‌فینکس خارج کرده است. در حال حاضر، سود تحقق‌نیافته‌ این خرید، به ۶.۲۷۴ میلیون ‌دلار می‌رسد. eth-price-shoots-5-as-whale-activity-spikes-ahead-of-ethereum-etf-approval-
در زمان نگارش این خبر، اتریوم کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده قیمتی ۳۴۸۵ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن حدود ۴۱۸.۹۰ میلیارد دلار است. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته اتریوم نیز ۵۲.۶۷ درصد افزایش یافته و به ۱۰.۲۴ میلیارد دلار رسیده است.
به گفته تحلیلگران، برای اینکه این روند صعودی ادامه پیدا کند، قیمت اتریوم باید تا پایان امروز از مرز ۳۵۰۰ دلار عبور کند تا مسیر برای دستیابی به اهداف بعدی، یعنی ۴۰۰۰ دلار و بالاتر هموار شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم با کمی تاخیر مواجه شده است. کمیسیون بورس و اوراق ‌بهادار آمریکا (SEC) فرم‌های مربوطه را برای بازنگری به صادرکنندگان این صندوق‌ها بازگردانده و از آنها خواسته تا هشتم جولای نسبت به اصلاح فرم‌ها اقدام کنند.
با وجود این، نیت گراچی (Nate Geraci)، تحلیلگر بازار ETFها، بر این باور است که بازنگری‌های درخواستی، نسبتا جزئی هستند و تنظیم‌کنندگان طی ۱۴ تا ۲۱ روز آینده، مجوز فعالیت را به ناشران اعطا خواهند کرد.
اگرچه زمان‌بندی دقیق راه‌اندازی ETFهای اتریوم همچنان نامشخص است، اما اشاره‌ SEC به احتمال عرضه این محصول تا پایان تابستان، می‌تواند باعث افزایش هیجان سرمایه‌گذاران و در نتیجه، رشد قیمت اتریوم شود.
در این میان، گراچی پیش‌بینی کرده که ETF اتریوم پس از ETF بیت‌کوین، دومین عرضه‌ موفق در تاریخ صندوق‌های‌ قابل ‌معامله در بورس خواهد بود.



Source
#بازگشت #خریداران #به #بازار #اتریوم #نهنگها #انباشت #ETH #را #از #سر #گرفتند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply