Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال، بخش میم‌کوین‌ها هم صعود خیره‌کننده‌ای را تجربه کرده است. در این میان، داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) توانسته از نظر حجم معاملات روزانه از دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بهتر عمل کند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات WIF نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار بوده است. پپه (PEPE)، یکی دیگر از میم‌کوین‌های محبوب، با ثبت حجم معاملات ۵۱۸ میلیون دلاری در مدت مشابه، در جایگاه دوم قرار دارد.
برای مقایسه، حجم معاملات دوج کوین به عنوان رهبر بازار میم‌کوین‌ها، در این مدت تنها ۴۲۴ میلیون دلار بوده که از این لحاظ، آن را در جایگاه سوم قرار می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


شیبا، دومین میم‌کوین برتر، با حجم معاملات نسبتاً متوسط ۱۷۲ میلیون دلار، در جایگاه ششم قرار دارد که پایین‌تر از بانک (BONK) و فلوکی (FLOKI) است. حجم معاملات ۲۴ ساعته بانک و فلوکی به ترتیب ۲۰۸ میلیون دلار و ۱۹۱ میلیون دلار گزارش شده است.
این ارقام نشان می‌دهند که معامله‌گران به جای رهبران بازار میم‌کوین‌ها، به میم‌کوین‌های جدیدتر و کمتر شناخته‌شده علاقه بیشتری دارند.
به طور کلی، کل بازار میم‌کوین‌ها به رنگ سبز در آمده است. برای مثال، قیمت سگ کلاهدار در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته و به محدوده ۳٫۲ دلار رسیده است. با این رشد قیمتی، WIF یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار در ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.
به گفته موراد محمودوف (Murad Mahmudov)، تحلیلگر، به نظر می‌رسد که سگ کلاهدار در حال تشکیل یک الگوی کنج نزولی در تایم‌فریم‌های بالاتر است که سیگنالی فوق صعودی است.dogwifhat-wif-overshadows-dogecoin-doge-and-shiba-inu-shib-in-key-metric






Source
#صعود #خیرهکننده #سگ #کلاهدار #در #جدول #میمکوینها #برای #رالی #بزرگتر #آماده #شوید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply