Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه لایه دو بیس (Base) اخیرا از نظر تعداد تراکنش‌ها از رقیب اصلی خود، آربیتروم (Arbitrum)، پیشی گرفته است.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، طی ۳۰ روز گذشته، تراکنش‌های پردازش‌شده در شبکه بیس، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته، در حالی که تراکنش‌های پردازش‌شده در آربیتروم یک افت ۲۲ درصدی داشته است.
در حال حاضر، تعداد تراکنش‌های روزانه بیس به ۳.۵ میلیون و تعداد تراکنش‌های روزانه آربیتروم به ۲ میلیون رسیده است. base-outshines-arbitrum-as-most-used-ethereum-layer
یکی از دلایل احتمالی افزایش تراکنش‌ها در شبکه بیس، محبوبیت اخیر میم‌کوین‌ها است. قیمت برخی از این میم‌کوین‌ها در شبکه بیس به شدت افزایش یافته و باعث جلب توجه و پذیرش بیشتر آنها شده است.
حتی برخی از صندوق‌های پوشش ریسک نیز شروع به استفاده از این توکن‌ها کرده‌اند. در حال حاضر، ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها حدود ۵۴.۷ میلیارد دلار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به عنوان مثال، داگ‌ویف‌هت (WIF)، یک میم‌کوین مبتنی بر سولانا، پس از کسب شهرت در دسامبر ۲۰۲۳، مورد توجه شرکت‌های تجاری بزرگ قرار گرفت و در صرافی‌های رابین‌هود و بایننس لیست شد.
داگ‌ویف‌هت در ۷ روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته و در حال حاضر در محدوده ۲ دلاری معامله می‌شود.
به طور مشابه، شیبا اینو (SHIB) دیگر میم‌کوین محبوب نیز روند صعودی جزئی داشته است. دو روز پیش، قیمت شیبا حدود ۲ درصد افزایش یافت.
همچنین، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا در حال افزایش است. طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ شیباسوزی ۱۱۰۰ درصد افزایش یافته و حدود ۱۹.۷۶ میلیون توکن SHIB سوزانده شده است.
به این ترتیب، کل توکن‌های سوزانده شده شیبا به ۴۱۰.۷۲ تریلیون رسیده و عرضه در گردش فعلی آن، ۵۸۳.۳۳ میلیون توکن است.



Source
#بیس #محبوبترین #پراستفادهترین #شبکه #لایه #دو #اتریوم #لقب #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply