Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرشد پروژه ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) همچنان ادامه دارد، اما این‌ بار بحث در مورد قیمت نیست. بر اساس داده‌های آن‌چین جدید، تعداد کاربران فعال شبکه تون از ۳۲ میلیون نفر فراتر رفته است.

تون‌کوین در حال حاضر تنها ارز دیجیتال در بین ۱۰ رمزارز برتر بازار است که مستقیما توسط تلگرام حمایت می‌شود و همین موضوع، آن را متمایز کرده است. در واقع، چشم‌انداز صعودی این توکن به شدت به پشتیبانی تلگرام که یکی از پرکاربردترین برنامه‌های پیام‌رسانی در سراسر جهان محسوب می‌شود، متکی است.
با نگاهی به چارت قیمت تون‌کوین می‌توان متوجه شد که میانگین‌های متحرک ۲۶، ۵۰ و ۲۰۰ روزه از روند صعودی پایدار این توکن حکایت دارند.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


قیمت تون‌کوین در حال حاضر با افزایشی ۰.۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۷.۶۶ دلار رسیده است. در این میان، انتظار می‌رود که سطوح ۷.۳۶ دلار و ۷ دلار به عنوان سطوح حمایتی برای تون‌کوین عمل کنند.toncoin-ton-hits-major-32-million-milestone
با این حال، حجم معاملات تون‌کوین با افتی ۲۲ درصدی به ۱۵۳.۷ میلیون دلار کاهش یافته است. گفتنی است، افزایش حجم معاملات یکی از عوامل ضروری برای پایداری رشد قیمت محسوب می‌شود.
از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح خنثی ۵۸ قرار گرفته که نشان می‌دهد تا قبل از رسیدن آن به منطقه اشباع خرید، فرصت افزایش قیمت وجود دارد.
ادغام تون‌کوین در تلگرام مزیت اصلی این پروژه محسوب می‌شود. تون‌کوین به لطف زیرساخت تلگرام و پایگاه کاربری عظیم آن، می‌تواند اعتماد کاربران را جلب کند و به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد.
به موجب این ادغام، تون‌کوین دیگر یک ارز دیجیتال صرف نیست و به یک اکوسیستم تثبیت‌شده بزرگ‌تر می‌پیوندد. افزایش اخیر کاربران این توکن، نشانه‌ای از پتانسیل رشد آن در بلندمدت است؛ زیرا گسترش پایگاه کاربران، معمولاً به افزایش تقاضا و ثبات محصول منجر می‌شود.



Source
#چشمانداز #مثبت #تونکوین #تعداد #کاربران #فعال #شبکه #تون #از #۳۲ #میلیون #نفر #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply