Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال لیر زیرو (ZRO) این روزها توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیاری را به خود جلب کرده است. این توکن در بازه زمانی هفتگی نوسانات زیادی را تجربه کرده و در حال حاضر با ۸.۳۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۲.۹۹ دلار معامله می‌شود.

در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن با افزایش ۱۵.۲۰ درصدی به ۲۳۸.۲۸ میلیون دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز حدود ۳۲۷.۰۶ میلیون دلار است.next-cryptocurrency-to-explode-saturday-june-29-rari-quant-akropolis-layerzero
لیر زیرو یک پروتکل بین ‌زنجیره‌ای است که امکان ارسال پیام بین زنجیره‌های مختلف بلاکچین را فراهم می‌کند. در واقع، این پروتکل، انتقال امن و قابل اعتماد پیام‌ها در بین شبکه‌های مختلف را تضمین می‌کند.
به عبارت دیگر، لیر زیرو به عنوان یک «بلاکچین بلاکچین‌ها» عمل می‌کند و ارتباط مستقیم بین شبکه‌های مختلف را ممکن می سازد.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZRO


یکی از ویژگی‌های برجسته لیر زیرو، نودها یا گره‌های فوق‌ سبک (ULN) آن است. این نودها به عنوان نقاط انتهایی برای برقراری ارتباط بین زنجیره‌های مختلف عمل کرده و امنیت و کارایی این فرآیند را حفظ می‌کنند.
همچنین، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد،‌ لیر زیرو اخیرا و با همکاری شرکت تریدنت ۳ (Trident3)، راه‌حل جدیدی را برای تایید هویت دیجیتال به صورت همتا به همتا (P2P) معرفی کرده است.
این راه‌حل که T3id نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا هویت خود را در بیش از ۷۰ بلاکچین متصل به زیرساخت لیر زیرو تایید کنند.
با توجه به این موارد، تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که لیر زیرو شاهد یک روند صعودی قابل‌توجه باشد و با عبور از مقاومت‌های پیش‌ رو، به هدف ۷.۷۶ دلاری دست یابد.



Source
#لیر #زیرو #در #کانون #توجه #معاملهگران #قیمت #ZRO #تا #کجا #میتواند #اوج #بگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply