Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال رتیک فایننس (RETIK) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی تقریبا ۳۰ درصدی به ۰.۰۵۲۴۶ دلار و ارزش بازار آن به بیش از ۸ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات این رمزارز طی این مدت، با جهشی ۳۰ درصدی به ۲.۲ میلیون دلار افزایش یافته است.retik-finance
رتیک فایننس به عنوان یک پروژه قدرتمند در بخش دیفای ظاهر شده و از زمان راه‌اندازی در ۲۱ می ۲۰۲۴، توانسته‌ است با موفقیت، شکاف بین امور مالی سنتی و غیرمتمرکز را پر کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع RETIK!
با یک کلیک رتیک فایننس (RETIK) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RETIK


همچنین، لیست شدن RETIK در صرافی‌های برجسته‌ای مانند یونی‌سواپ، پی‌تو‌پی‌بی‌تو‌بی (P۲PB۲B)، مکسی (MEXC)، دیجی‌فاینکس (Digifinex)، بیت‌مارت، ال‌بنک و کوین‌دبلیو (CoinW)، موجب افزایش دسترسی به این توکن شده و نقدینگی بالایی را برای آن به ارمغان آورده است.
موفقیت این پروژه در مرحله پیش‌فروش و جمع‌آوری رقم چشمگیر ۳۲.۰۵ میلیون دلار پیش از موعد مقرر نیز از اعتماد سرمایه‌گذاران به رتیک فایننس حکایت دارد.
شایان ذکر است، سرمایه‌گذاران پاسخ اعتماد خود را به خوبی دریافت کردند؛ زیرا قیمت این ارز دیجیتال پس از پیش‌فروش حدود ۴۰۰ درصد افزایش یافت. رتیک فایننس در ادامه یک ایردراپ ۳۳۳ هزار دلاری را برگزار کرد که موجب افزایش محبوبیت این توکن شد.
نوآوری‌های رتیک فایننس، از جمله کارت‌های مجازی دیفای، گزینه‌های استیکینگ، کیف پول غیر‌حضانتی چند بلاکچینی و خدمات وام‌دهی همتابه‌همتا مبتنی بر هوش مصنوعی، پاسخگوی نیازهای مالی متنوع کاربران بوده و همچنین، تراکنش‌های امن و ناشناس و سوددهی بهینه را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.
علی‌رغم نوسانات بالا، آینده این ارز دیجیتال روشن ارزیابی می‌شود و برخی کارشناسان حتی از افزایش ۲ هزار درصدی قیمت آن تا پایان سال سخن می‌گویند.



Source
#پرواز #۳۰ #درصدی #رتیک #فایننس #چرا #کارشناسان #بازار #نسبت #به #آینده #RETIK #خوشبینند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply