Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال پیپی (PeiPei) در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی بیش از ۸۱ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۰۲۲۳۷ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز با جهش ۱۰۸ درصدی به ۱۶۴.۶ میلیون دلار افزایش یافته است.peipei-price-prediction-peipei-defies-the-flash-crypto-crash-with-114-pump-as-this-pepe-2-0-ico-raises-1-3-million-in-a-weekرشد چشمگیر پیپی همزمان با کاهش ۲ درصدی ارزش کل بازار کریپتو و رسیدن آن به ۲.۳ تریلیون دلار رخ می‌دهد. در همین حال، میم‌کوین‌های برتر مانند دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE)، افت قیمتی بین ۲ تا ۴ درصد را تجربه می‌کنند.

داده‌های پلتفرم گکو‌ترمینال (GeckoTerminal) نشان می‌دهند که قیمت پیپی، پس از صعود به سقف تاریخی خود در ۰.۰۰۰۰۰۰۲۷۲ دلار، در یک روند نزولی قرار گرفت و الگوی کنج نزولی را ایجاد کرد.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEIPEI!
با یک کلیک پیپی کوین (PEIPEI) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEIPEI


این روند نزولی پس از مدتی با عبور میانگین‌ متحرک ساده ۲۰۰ روزه از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در چارت یک ساعته، قدرت بیشتری پیدا کرد.
با این حال، گاوها در نزدیکی سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴۶۸ دلار از قیمت حمایت کرده و موجب شکست سقف الگوی کنج نزولی شدند. در حال حاضر، قیمت پیپی بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد که احساسات عمومی صعودی را تأیید می‌کند.
علاوه بر این، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۷۰ قرار دارد که نشانه‌ اشباع خرید است و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد. اندیکاتور مکدی (MACD) نیز شرایطی صعودی دارد. در همین راستا، خط مکدی (آبی) به بالای خط سیگنال (نارنجی) رسیده و تقاطعی صعودی را تشکیل داده است.
بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت پیپی در چارت یک ساعته، اگر گاوها مواضع صعودی خود را حفظ کنند، قیمت PEIPEI می‌تواند به روند افزایشی خود ادامه دهد.
با این حال، باید به سیگنال اشباع خرید نیز توجه داشت؛ زیرا با رسیدن فشار خرید به حد اشباع، دارندگان شروع به فروش دارایی خواهند کرد و قیمت کاهش خواهد یافت. در چنین سناریویی، انتظار می‌رود که سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶۷۹ دلار (میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه) به عنوان حمایت عمل کند.


منبع

اینساید بیت کوینز





Source
#رشد #۸۰ #درصدی #پیپی #در #بازار #راکد #کریپتو #هنوز #هم #میتوان #با #PEIPEI #سود #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply