Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال ورلد‌کوین (WLD) در هفته گذشته روند نزولی داشت و حمایت ۲.۸۰ دلار را از دست داد. علی‌رغم افت ۱۵ درصدی ورلد‌کوین در این مدت، تحلیلگران معتقدند که فشار فروش رو به کاهش است و افزایش قیمت در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

در همین راستا، یکی از تحلیلگران به نام علی چارتز (Ali Charts)، پیش‌بینی کرده که قیمت ورلدکوین تا بالای مقاومت ۳ دلار بهبود خواهد یافت.
به گفته وی، طبق نمودار ۳ روزه قیمت WLD، اندیکاتور تی‌دی‌ سکوئنشال (TD sequential) یک سیگنال خرید را صادر کرده که منجر به ایجاد یک تا چهار کندل صعودی خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این پیش‌بینی همچنین با بهبود شرایط کلی بازار کریپتو همخوانی دارد. ارزش بازار کریپتو علی‌رغم روند نزولی آن طی هفته گذشته، با افزایشی ۰.۶۵ درصدی به ۲.۲۵ تریلیون دلار رسیده است.
با این حال، قیمت ورلدکوین در زمان نگارش این خبر همچنان وضعیتی نزولی دارد و نسبت به سقف روزانه خود، بیش از ۶ درصد کاهش یافته است. ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز به ترتیب با ۵.۷۳ و ۷.۹ درصد کاهش به ۶۵۵ میلیون دلار و ۱۲۹.۶ میلیون دلار رسیده که از کاهش علاقه سرمایه‌گذاران حکایت دارد.
در این میان، انتظار می‌رود همکاری ورلد‌کوین با شرکت آلکمی (Alchemy) برای معرفی ورلدچین (World Chain)، تأثیر زیادی بر روند قیمت آن بگذارد.
هدف از این همکاری، ترکیب فناوری‌های پیشرفته بلاکچینی برای بهبود قابلیت‌ها و توان عملیاتی ورلدچین عنوان شده است. در پی ارائه این بلاکچین، اعتماد سرمایه‌گذاران افزایش خواهد یافت و این موضوع باعث رشد قیمت توکن WLD خواهد شد.
در نمودار قیمت WLDUSD، اندیکاتورهای تکنیکال از برتری خرس‌ها حکایت دارند. قرارگیری اندیکاتور مکدی (MACD) در ناحیه منفی به افزایش فشار نزولی، در صورت عدم ورود گاو‌ها، تفسیر می‌شود. با این حال، قرارگیری هیستوگرام آن در ناحیه مثبت، نشانه‌ای مطلوب از احتمال کاهش قدرت خرس‌ها است.worldcoin-wld-price-eyes-rebound-with-td-sequential-buy-alert
علاوه بر این، قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۲۴.۵۹ حاکی از شرایط اشباع فروش است که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.



Source
#ظهور #سیگنال #خرید #در #نمودار #ورلد #کوین #WLD #برای #جهش #صعودی #آماده #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply