Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرخلاف روند نزولی کلی در بازار ارزهای دیجیتال، ترون (TRX) در یک ‌هفته اخیر روندی صعودی داشته است. قیمت ترون امروز با یک رشد ۲.۷۸ درصدی به ۰.۱۲۵ دلار رسید. این در حالی است که ارزش کل بازار ارز دیجیتال به ‌دلیل اصلاح قیمت اکثر دارایی‌های رمزارز، کاهش یافته است.

ترون همچنین در هفته و ماه گذشته به ترتیب شاهد افزایش ۵ و ۱۲ درصدی قیمت خود بوده و ارزش بازار آن به ۱۰.۹ میلیارد دلار رسیده است. bulls-circle-tron-trx-how-high-can-the-asset-climb
افزایش قیمت ترون را می‌توان به عوامل متعددی نسبت داد، از جمله افزایش تعداد کاربران فعال و حجم بالای معاملات. میانگین تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه ترون به ۲.۵ میلیون رسیده که نشان‌دهنده رشد مداوم پذیرش آن در طول سال است.
از نظر تکنیکال، ترون میانگین متحرک نمایی (EMA) روزانه را پس گرفته و در حال ‌حاضر، در یک الگوی کنج حرکت می‌کند. همچنین، با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI) مثبت، به ‌نظر می‌رسد که ترون آماده شکستن مقاومت فعلی است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این حال، تحلیلگران در مورد روند آتی ترون اختلاف‌ نظر دارند. برخی از آنها معتقدند که چشم‌انداز نزولی بازار بر حرکت صعودی ترون تاثیر خواهد گذاشت، در حالی‌ که برخی دیگر پیش‌بینی می‌کنند که این رمزارز می‌تواند سطوح مقاومتی را پشت‌ سر بگذارد.
با اینکه در ابتدای امروز بازار ارزهای دیجیتال کاهشی بود،‌ اما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت برخی از رمزارزها هستیم. در این میان، بیت کوین با یک رشد ۱.۱۲ درصدی نسبت به روز گذشته،‌ با قیمت ۶۱۵۳۰ دلار معامله می‌شود. قیمت اتریوم نیز با افزایش جزئی ۰.۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۳۹۰ دلار رسیده است.
شایان ذکر است که برخی از تحلیلگران، به احتمال افزایش احساسات صعودی و رسیدن قیمت دارایی‌ها به نزدیکی سقف‌های سه ‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کنند.






Source
#اختلاف #نظر #تحلیلگران #درباره #روند #قیمت #ترون #اصلاح #یا #تداوم #صعود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply