Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهروند قیمت ریپل (XRP) از ابتدای ماه ژوئن نزولی بوده و این موضوع موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال شده است. کارشناسان با توجه به سیگنال‌های متناقض، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ریپل در ادامه برای مدتی روند جانبی را تجربه کند.

یکی از این سیگنال‌های متناقض، تلاش نهنگ‌ها برای بهبود قیمت و عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران خرد است. نهنگ‌ها در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون XRP خریداری کرده‌اند.
با این حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران خرد با دیدگاه صعودی نهنگ‌ها موافق نیستند. این موضوع به خوبی در کاهش آدرس‌های فعال مشهود است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


معامله‌گران خرد احتمالاً به دلیل احتمال پایین سودآوری، از انجام معاملات در شبکه ریپل خودداری می‌کنند. این واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) یک سیگنال «فروش» محسوب می‌شود.
اگر دارندگان ریپل به عقب‌نشینی خود ادامه دهند، قیمت این آلتکوین ممکن است با مقاومت چشمگیری برای شروع بهبود خود مواجه شود. این موضوع می‌تواند تلاش نهنگ‌ها برای بالا بردن قیمت را خنثی نماید.
در زمان نگارش این خبر، ریپل با قیمت ۰.۴۷۴ دلار، نزدیک به حمایت حیاتی ۰.۴۷۳ دلار در نوسان است. با وجود انباشت نهنگ‌ها، نشانه‌های ذکر شده از احتمال نوسان جانبی قیمت در ادامه حکایت دارند.
انتظار می‌رود نوسان جانبی قیمت ریپل بین ۰.۴۷۳ تا ۰.۵۱۶ دلار صورت بگیرد. سطح ۰.۵۱۶ دلار با سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی که به عنوان کف حمایتی بازار نزولی شناخته می‌شود، همپوشانی دارد. شانس بازپس‌گیری این سطح بسیار پایین است، اما اگر این اتفاق بیفتد، قیمت XRP با قدرت بیشتری بهبود خواهد یافت.ripple-xrp-whales-will-prevent-a-drawdown
از سوی دیگر، اگر حمایت ۰.۴۷۳ دلار شکسته شود، قیمت ریپل حمایت بحرانی ۰.۴۶۰ دلار را آزمایش خواهد کرد. از دست رفتن این حمایت نیز، سناریوی خنثی-صعودی را باطل خواهد کرد و باعث کاهش بیشتر قیمت ریپل خواهد شد.



Source
#تحلیل #ریپل #آیا #نهنگها #میتوانند #جلوی #ریزش #بیشتر #قیمت #XRP #را #بگیرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply