Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشبکه ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) در نیمه اول امسال با عرضه چند محصول بزرگ، رشد چشمگیری را تجربه کرد و موجب شد که قیمت توکن FLOKI از ابتدای سال تا کنون ۳۶۴ درصد افزایش یابد.

اولین محصول، خدمات سرویس نام فلوکی است که به کاربران امکان ایجاد نام دامنه غیرمتمرکز .floki را می‌دهد و در اواسط ژوئن روی شبکه اصلی بایننس‌چین (BNB) عرضه شد. این دامنه‌ها نمایانگر هویت‌های آنچِین هستند و می‌توانند برای وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها یا رزومه‌ها استفاده شوند.
یکی دیگر از محصولات، ربات معاملاتی فلوکی است که در شبکه‌های اصلی اتریوم، بایننس‌چین و بیس (Base) راه‌اندازی شد. این ربات از توکن فلوکی استفاده می‌کند و ۵۰ درصد از کارمزدهای تولید شده را برای خرید و سوزاندن توکن‌ها اختصاص می‌دهد.
این ربات نسخه بتای بسته و باز خود را معرفی کرده که به کاربران امکان مدیریت دارایی‌های رمزارزی خود را می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


محصول دیگر، پلتفرم توکن‌فای (TokenFi) است که در شبکه‌های اصلی شش بلاکچین برتر سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، از جمله اتریوم، بایننس‌چین، آربیتروم، بیس، بلست (Blast) و اوپی‌ بی‌ان‌بی (opBNB) عرضه شد. این پلتفرم امکان ایجاد توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض (NFT) را تنها با چند کلیک فراهم می‌کند.
ربات راه‌اندازی سریع توکن‌فای،‌ یکی دیگر از محصولات است که به کاربران امکان ایجاد توکن‌های رمزارزی را بدون نیاز به برنامه‌نویسی می‌دهد و از تلگرام و دیسکورد (Discord) برای پذیرش سریع‌تر خود استفاده می‌کند.
آخرین محصول معرفی شده، پلتفرم لانچ‌پد (Launchpad) توکن‌فای است که از صاحبان پروژه برای فروش توکن آنها پشتیبانی می‌کند. توکن‌های اولین پروژه این پلتفرم در عرض ۱۰ دقیقه به طور کامل به فروش رسید.
در همین حال، تیم فلوکی به کاربران درباره کلاهبرداری‌های مرتبط با توکن‌های غیرمجاز در بلاکچین‌های سولانا و بیس هشدار داده و تاکید کرده که توکن اصلی فلوکی فقط در شبکه‌های بایننس‌چین و اتریوم موجود است.
آدرس قرارداد در شبکه اتریوم:
0xcf0c122c6b73ff809c693db761e7baebe62b6a2e
آدرس قرارداد در شبکه بایننس‌چین:
0xfb5b838b6cfeedc2873ab27866079ac55363d37e



Source
#رشد #۳۶۴ #درصدی #فلوکی #در #نیمه #اول #سال #۲۰۲۴ #دلیل #افزایش #مداوم #قیمت #FLOKI #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply