Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهاتریوم (ETH) در حال حاضر و با نزدیک شدن به سطح حمایت کلیدی ۳۳۶۰ دلار، در برهه‌ای حساس قرار گرفته است. اکنون کارشناسان و معامله‌گران با دقت منتظر واکنش قیمت به این سطح هستند تا ببینند آیا این ارز دیجیتال می‌تواند جایگاه خود را حفظ کند یا روند نزولی آن ادامه‌دار خواهد بود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با افت روزانه جزئی ۰.۱۸ درصدی در محدوده ۳۳۸۷ دلار معامله می‌شود. همچنین، ارزش بازار آن به حدود ۴۰۷ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۶.۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.
در نمودار ۴ ساعته می‌توان مشاهده کرد که قیمت اتریوم تا ۳۳۶۰ دلار کاهش یافته و سپس با کمی رشد، زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه خود قرار گرفته است. در حال حاضر، قیمت اتریوم به صورت جانبی بین این دو سطح (۳۳۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه) در نوسان است. ethereum-eyes-3360-can-key-support-levels-hold
علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) ۴ ساعته با سقوط به زیر سطح ۵۰ و نزدیک شدن به منطقه اشباع‌ فروش، نشان می‌دهد که قیمت اتریوم ممکن است به زیر این سطح حمایتی سقوط کرده و به روند نزولی خود ادامه دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با نگاهی به نمودار ۱ روزه نیز می‌توان دریافت که قیمت اتریوم در آستانه سقوط به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه است. اگرچه قیمت اتریوم در این تایم‌فریم همچنان در روندی صعودی قرار دارد، اما بر اساس عملکرد فعلی ممکن است در ادامه یک روند کاهشی را تجربه کند.ethereum-eyes-3360-can-key-support-levels-hold
در همین حال، اندیکاتور RSI یک روزه هم از روندی نزولی حکایت دارد؛ زیرا به زیر سطح ۵۰ کاهش یافته و به سمت منطقه اشباع فروش در حرکت است. با توجه به این موارد، می‌توان انتظار داشت که قیمت اتریوم به زیر سطح حمایت ۳۳۶۰ دلار سقوط کند.
پس از سقوط به زیر این سطح، قیمت اتریوم ممکن است سطوح حمایتی ۳۰۵۱ دلار و ۲۸۶۵ دلار را نیز آزمایش کند. در طرف مقابل، اگر قیمت اتریوم در سطح ۳۳۶۰ دلار حمایت شود، به سمت مقاومت ۳۶۵۹ دلار و سپس، به سمت ۳۹۷۵ دلار حرکت خواهد کرد.


منبع

بیت‌کوینیست





Source
#بازار #اتریوم #در #کنترل #خرسها #آیا #ETH #میتواند #حمایت #هزار #دلار #را #حفظ #کند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply