Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرفتار کنونی سرمایه‌گذاران میم‌کوین برت (BRETT) نه تنها روند نزولی قبلی را متوقف کرده، بلکه این توکن را در آستانه رسیدن به سقف تاریخی جدیدی قرار داده است.

بازپس‌گیری سطح ۰.۱۵ دلار به عنوان حمایت، یک تحول مثبت در این راستا محسوب می‌شود.
علی‌رغم افت اخیر، شاخص سود باز میم‌کوین برت رشد خوبی داشته و به ۳۴.۸ میلیون دلار رسیده که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران هنوز نسبت به آینده قیمت این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند.
شاخص قدرت نسبی (RSI) برت نیز بالای خط خنثی (۵۰) باقی مانده که نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود و حاکی از حفظ فشار خرید است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران این میم‌کوین علی‌رغم نوسانات کوتاه‌مدت، به خرید خود ادامه می‌دهند و از مسیر صعودی قیمت حمایت می‌کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BRETT!
با یک کلیک برت (BRETT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BRETT


ترکیب افزایش شاخص سود باز و صعودی بودن شاخص RSI، تصویر امیدوارکننده‌ای را برای عملکرد آتی برت ترسیم کرده است.
در صورت حفظ فشار خرید، قیمت برت می‌تواند بر مقاومت‌های ۰.۱۶ و ۰.۱۸ دلار غلبه کند. در ادامه، عبور از مقاومت ۰.۱۹ دلار منجر به ثبت یک سقف تاریخی جدید برای این میم‌کوین خواهد شد.
ابر ایچیموکو تشکیل شده در زیر کندل‌ها نیز نشان‌دهنده احتمال بالای ادامه روند صعودی است. با توجه به ترکیب همه عوامل ذکر شده، قیمت برت پتانسیل ایجاد یک سقف تاریخی جدید بالای ۰.۲۰ دلار را دارد.brett-price-uptrend-remains-intact
در مقابل و در صورت عدم موفقیت در شکستن سطوح مقاومتی، قیمت بین ۰.۱۶ و ۰.۱۴ دلار به صورت جانبی نوسان خواهد کرد. از دست دادن سطح حمایتی ۰.۱۴ دلار نیز می‌تواند سناریوی صعودی را باطل کند.



Source
#تحلیل #تکنیکال #پیشبینی #آینده #برت #هدف #بعدی #قیمت #BRETT #کجاست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply