Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های جدید نشان می‌دهند که ده‌ها میلیارد شیبا اینو (SHIB) به صرافی‌های بزرگ آمریکایی منتقل شده است.

به گزارش پلتفرم ردیابی اتراسکن، در ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ‌های ناشناس بیش از ۴۱ میلیارد میم‌کوین شیبا را به دو صرافی بزرگ آمریکایی کوین‌بیس و کراکن منتقل کرده‌اند.
به صورت دقیق‌تر، این نهنگ‌ها ۱۷،۳۱۴،۵۷۶،۸۲۷ شیبا را به کیف پول متعلق به صرافی کوین‌بیس و ۲۴،۰۱۱،۲۰۳،۴۲۲ شیبا را به صرافی کراکن ارسال کرده‌اند. ارزش دلاری این تراکنش‌ها در زمان انتقال، به ترتیب ۲۹۶،۰۷۹ دلار و ۴۱۰،۵۹۱ دلار بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این نقل و انتقالات در حالی انجام شده‌اند که طی یک هفته گذشته، قیمت شیبا بیش از ۶ درصد کاهش داشته و به سطح ۰٫۰۰۰۰۱۷ دلار رسیده است.
از آنجایی که شیبا در تلاش برای بازیابی سطح ۰٫۰۰۰۰۲ دلار ناموفق عمل کرده، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها ذخایر SHIB خود را می‌فروشند تا از ضررهای بیشتر جلوگیری کنند.
در همین حال، داده‌های پلتفرم ردیابی شیب‌برن نشان می‌دهند که نرخ توکن‌سوزی شیبا در ۲۴ ساعت گذشته به میزان چشمگیر ۱،۰۷۲ درصد افزایش یافته است.
طبق گزارش‌ها، از صبح دیروز، در مجموع ۱۹،۷۶۱،۲۴۴ توکن SHIB در پنج تراکنش مختلف به کیف پول‌های غیر قابل استفاده منتقل شده است. بخش عمده‌ای از این توکن‌ها طی دو تراکنش سوزانده شده‌اند که در هر کدام، ۶،۹۴۲،۰۰۰ توکن SHIB به آدرس‌های مرده انتقال داده شده است.






Source
#ارسال #بیش #از #۴۱ #میلیارد #شیبا #به #صرافیهای #آمریکایی #در #بازار #چه #میگذرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply