Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس تحلیل‌های درون زنجیره‌ای، ارز دیجیتال محبوب شیبا اینو (SHIB) ممکن است شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی باشد. شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment) اعلام کرده که شیبا اینو یکی از دارایی‌های بزرگی است که در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود قیمت‌گذاری شده است.

این نتیجه‌گیری بر اساس شاخص ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) حاصل شده است.shiba-inu-epic-comeback-indicators-point-to-possible-shib-price-pivot
امتیاز پایین شاخص MVRV نشان‌دهنده ارزش‌گذاری کمتر از میزان واقعی است و به این معنی است که در شرایط فعلی، شیبا نسبت به ارزش ذاتی خود با تخفیف معامله می‌شود.
در زمان نگارش این خبر قیمت شیبا اینو با ۱.۲۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود. با وجود این، حجم معاملات روزانه شیبا ۲.۴۰ درصد افزایش داشته و به ۲۲۶.۳۳ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کاهش قیمت این میم کوین با رکود کلی بازار ارزهای دیجیتال همزمان بوده است. با این حال، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند در دوره‌هایی که میزان شاخص MVRV پایین بوده، معمولا رشد قیمتی قابل‌توجهی رخ داده است؛ زیرا در این شرایط، قیمت‌ها برای رسیدن به ارزش واقعی خود اصلاح می‌شوند.
با وجود اینکه قیمت‌گذاری کمتر از ارزش واقعی، یک سیگنال صعودی برای شیبا اینو به حساب می‌آید، اما نباید از تاثیر عوامل دیگر بر قیمت این ارز دیجیتال غافل شد.
احساسات کلی بازار، اخبار و تحولات درون اکوسیستم شیبا اینو و همچنین، روندهای کلی بازار می‌توانند بر قیمت این رمزارز تاثیر بگذارند.
هفته‌های آینده برای شیبا اینو بسیار مهم خواهد بود. همه نگاه‌ها به این دوخته شده که آیا داده‌های شاخص MVRV به تحرکات واقعی در بازار و افزایش قیمت شیبا منجر خواهند شد یا خیر؟






Source
#بررسی #دادههای #آنچین #شیبا #اینو #آیا #SHIB #دوباره #به #روند #صعودی #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply