Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبلست (Blast) یکی از ارزهای دیجیتال جدید بازار است که روز چهارشنبه گذشته، با عرضه اولیه ۱۷ میلیارد توکن و با قیمت ۰.۰۲ دلار آغاز به کار کرد. قیمت این توکن پس از راه‌اندازی و ایردراپ خود بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت و به اوج ۰.۰۲۹ دلار رسید، اما بعد از آن وارد یک روند کاهشی شد.

قیمت بلست طی سه روز گذشته تقریبا ۲۸ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده قیمت عرضه اولیه خود در حال معامله است. با این حال، در نمودار ۱۵ دقیقه‌ای، بلست الگوی کنج نزولی را تشکیل داده که می‌تواند نشانه‌ای از یک تغییر در جهت صعودی باشد.

RamzarzRamzarzخرید سریع BLAST!
با یک کلیک بلاست (BLAST) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BLAST


مسئله دیگری که باید به آن توجه کرد، حجم بالای لیکوییدیشن موقعیت‌های لانگ (Long) بلست نسبت به موقعیت‌های شورت (Short) آن در دو روز گذشته است.
طی دو روز گذشته، ۹۰.۴۸ هزار دلار پوزیشن لانگ و ۲۱.۷۰ هزار دلار پوزیشن شورت بلست لیکویید شده‌اند. این وضعیت نشان‌دهنده علاقه به خرید در سطوح قیمتی پایین‌تر است.
به گفته تحلیلگران پلتفرم کوین‌گب‌بار (Coingabbar)، اگر قیمت بلست از بالای الگوی کنج نزولی عبور کند، می‌تواند به معنای پایان روند نزولی و آغاز یک رالی صعودی جدید به سمت سقف قیمتی قبلی یعنی ۰.۰۲۹ دلار باشد.Blast
در مقابل، اگر قیمت از ۰.۰۲ دلار پایین‌تر بیاید، می‌تواند نشانه‌ای از ادامه روند نزولی و رسیدن قیمت به پایین‌ترین سطوح باشد. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند و سطوح حمایت و مقاومت کلیدی را در نظر داشته باشند.
سطوح حمایتی کلیدی: ۰.۰۱۸۰۰۰ و ۰.۰۱۰۰۰۰ دلار
سطوح مقاومتی کلیدی: ۰.۰۲۵۰۰۰ و ۰.۰۳۰۰۰۰ دلار
در زمان نگارش این خبر، قیمت بلست با ۸.۲۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۰۲۰۷ دلار معامله می‌شود.
همراه با این کاهش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته بلست نیز با کاهش ۳۰.۸۳ درصدی به ۱۹۸.۸۵ میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که ارزش بازار بلست ۳۵۲.۳۷ میلیون دلار است.



Source
#بلست #تمام #سودهای #خود #را #از #دست #داد #اکنون #بهترین #زمان #برای #خرید #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply