Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا تغییر شرایط بازار، تقاضا برای بسیاری از ارزهای دیجیتال کاهش یافته و باعث کاهش قیمت آن‌‌ها شده است. با این حال، توکن‌هایی که بر بستر شبکه سولانا راه‌اندازی شده‌اند، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

در حال حاضر، ارزش بازار توکن‌های سولانا حدود ۲۱۰ میلیارد دلار و حجم معاملات آن‌ها ۵۰.۶ میلیارد دلار است. در همین حال، خود سولانا (SOL) نیز عملکردی بهتر از میانگین بازار داشته است.

پاپ‌کت (POPCAT)

پاپ‌کت با ثبت ۷۷۳۴ درصد سود از ابتدای سال، یکی از برترین ارز‌های دیجیتال در این بازه محسوب می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۲.۵ درصد افزایش به ۰.۶۲ دلار رسیده که بخشی از رشد ۱۴۰ درصدی آن طی یک هفته گذشته محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT


پاپ‌کت در حال حاضر پرطرفدارترین میم‌کوین سولانا است و برای رسیدن به سقف تاریخی خود تنها به ۱۸ درصد رشد نیاز دارد.solana-coins-retrieves-their-popularity-heres-the-top-3-picks

میچی (MICHI)

قیمت میچی طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهش جزئی ۰.۲ درصدی به ۰.۲۷۵۱ دلار رسیده، اما در بازه هفتگی همچنان ۱۱۳.۵ درصد رشد دارد. این ارز دیجیتال که در حال حاضر بیش از ۵۶ درصد با سقف تاریخی خود فاصله گرفته، به دلیل جدید بودن در بازار، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

بلاک‌است (BLOCK)

بلاک‌است پس از تجربه یک روند نزولی به مدت دو سال، سرانجام تغییر روند داده و در طول ماه گذشته ۱۵۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.
قیمت این ارز دیجیتال طی روز گذشته با کاهشی ۱۰.۵ درصدی به ۰.۱۴۰۳ دلار رسیده، ولی همچنان در بازه هفتگی، سود ۹۵ درصدی را به ثبت رسانده است. قیمت این ارز دیجیتال حدود ۷۵ درصد با سقف تاریخی خود فاصله دارد.






Source
#تداوم #سلطه #میم #کوینهای #سولانا #بر #بازار #توکن #برتر #کدامند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply