Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهکمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در جدیدترین اقدام خود در راستای بررسی درخواست‌های راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، فرم‌های S-۱ را به صادر‌کنندگان این صندوق‌ها بازگردانده است. این اقدام نشان می‌دهد که بررسی و تایید نهایی این درخواست‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، فرم‌های S-۱ با اعلام برخی نظرات از سوی کمیسیون SEC به صادر‌کنندگان برگردانده شده است. صادر‌کنندگان باید به این نظرات رسیدگی کرده و فرم‌های اصلاح‌شده را تا تاریخ ۸ جولای مجددا ارائه دهند.
این فرآیند رفت و برگشتی نشان می‌دهد که تایید نهایی درخواست‌های راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم حداقل به یک مرحله دیگر نیاز دارد. به عبارت دیگر، راه‌اندازی نهایی این صندوق‌ها تا آینده‌ای نامشخص به تعویق خواهد افتاد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تایید فرم‌های S-۱ دومین بخش از یک فرآیند دو مرحله‌ای برای فعال شدن ETFها است. در بخش اول، فرم‌های ۱۹b-۴ صادرکنندگان در ماه می به تصویب رسیده بود.
پیش‌تر، گزارش‌هایی مبنی بر راه‌اندازی احتمالی این ETFها تا ۴ جولای منتشر شده بود. اما با توجه به نیاز به بررسی مجدد فرم‌های S-۱، این تاریخ منتفی شده است.
در این میان، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز در اظهارات اخیر خود گفته بود که تأیید نهایی ETFهای اسپات اتریوم ممکن است در طول تابستان انجام شود.
با این حال، وی هیچ جدول زمانی مشخصی ارائه نداد. این اظهارات نشان می‌دهند که روند بررسی و تایید نهایی این درخواست‌ها همچنان با ابهاماتی روبرو است.






Source
#آغاز #به #کار #ETFهای #اسپات #اتریوم #در #بازار #به #تعویق #افتاد #ماجرا #از #چه #قرار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply