Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت تریدنت ۳ (Trident3) با همکاری لیر زیرو (LayerZero)، راه‌حل جدیدی را برای تایید هویت دیجیتال به صورت همتا به همتا (P2P) معرفی کرده است. این راه‌حل که T3id نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا هویت خود را در بیش از ۷۰ بلاکچین متصل به زیرساخت لیر زیرو تایید کنند.

به گفته استیو گلدستین (Steve Goldstein) مدیرعامل تریدنت ۳، با استفاده از این راه‌حل، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فرد یا نهادی که با آن در حال برقراری ارتباط هستند، واقعی است. این موضوع به ویژه در دنیای بلاکچین که امکان کلاهبرداری و جعل هویت وجود دارد، بسیار مهم است.
توکن T3id یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که به کیف پول کاربر متصل می‌شود. این توکن قابل فروش و انتقال به فرد دیگری نیست و به همین دلیل، امنیت و منحصر به فرد بودن هویت دیجیتال را تضمین می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZRO


کاربران می‌توانند از طریق مدل «قفل و ضرب» از یک T3id در بلاکچین‌های مختلف استفاده کنند. در این مدل، NFT اصلی در یک قرارداد هوشمند قفل شده و یک NFT مشابه در شبکه دیگر ضرب می‌شود.
علاوه بر حفظ امنیت، T3id کاربردهای دیگری نیز دارد. این راه‌حل به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا کاربران واقعی را شناسایی کنند. همچنین، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که چه اطلاعاتی را به صورت عمومی در شبکه‌های بلاکچینی به اشتراک بگذارند.
بنابراین، T3id با ارائه راهی آسان برای شناسایی کاربران در زنجیره، به دنبال حل مشکل هویت دیجیتال است و با جلوگیری از به اشتراک گذاشتن بیش از حد اطلاعات، از آنها محافظت می‌کند.
به طور کلی، راه‌حل T3id می‌تواند تحول بزرگی در دنیای بلاکچین ایجاد کند و با برقراری امنیت و اعتماد، به پذیرش گسترده‌تر بلاکچین و ارزهای دیجیتال کمک نماید.
انتشار این خبر بر قیمت ارز دیجیتال لیر زیرو، یعنی ZRO نیز تأثیر مثبتی گذاشته است. در زمان نگارش این خبر، توکن ZRO با قیمت ۲٫۷۴ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۶ درصد رشد دارد.



Source
#رونمایی #لیر #زیرو #از #راهحلی #نوآورانه #برای #تایید #هویت #دیجیتال #در #۷۰ #بلاکچین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply