Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال آکروپلیس (AKRO) پس از ۳ ماه نزول، در تاریخ ۲۸ ژوئن یک رشد بیش از ۷۰ درصدی را تجربه کرد و به محدوده ۰.۰۰۸۱ دلار رسید. محرک اصلی این افزایش قیمت، اعلامیه صرافی KCEX مبنی بر لیست کردن این ارز دیجیتال بوده است.

در ابتدا احتمال داده می‌شد که این افزایش قیمت تا ۱۰۰ درصد ادامه پیدا کند. با این حال، هم اکنون و با گذشت یک روز، شاهد اصلاح قیمت این رمزارز هستیم.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت آکروپلیس طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۱۵ درصدی به ۰.۰۰۶۹ دلار رسیده است. با این حال، این رمزارز در بازه هفتگی، همچنان ۳۰ درصد رشد دارد.
صرافی KCEX در تاریخ ۲۸ ژوئن، قراردادهای آتی دائمی AKRO-USDT را راه‌اندازی کرد. این پیشنهاد جدید، اهرم قابل تنظیم از ۵ تا ۵۰ برابر را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد که به طور بالقوه می‌تواند سرمایه‌گذاران بیشتری را به بازار AKRO جذب کند.
قیمت AKRO از اوایل آوریل تا پیش از اعلام این خبر، روندی نزولی را تجربه می‌کرد و یک خط روند نزولی در چارت آن تشکیل شده بود. با این حال، رشد اخیر قیمت موجب غلبه آن بر مقاومت این خط روند شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع AKRO!
با یک کلیک آکروپلیس (AKRO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید AKRO


این بریک آوت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا می‌تواند به معنای پایان روند نزولی باشد. اگر قیمت بتواند بالاتر از این سطح باقی بماند و آن را به حمایت تبدیل کند، افزایش بیشتر قیمت آکروپلیس را شاهد خواهیم بود. با این حال، اصلاح اخیر، تردید‌هایی را در این مورد ایجاد کرده است.why-is-akropolis-akro-crypto-price-pumping


منبع

کپتاین آلت‌کوین





Source
#خروج #آکروپلیس #از #روند #نزولی #ماهه #صعود #قیمت #AKRO #ادامهدار #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply