Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرویداد کاپیتولاسیون یا تسلیم شدن ماینر‌های بیت کوین پس از وقوع هاوینگ این ارز دیجیتال در ماه آوریل، همچنان یکی از مهم‌ترین مباحث در بازار کریپتو است.

در همین راستا، داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.bitcoin-hash-price-hits-all-time-low-whats-next-for-btc-price
طبق گزارش‌ها، بسیاری از ماینرها موفق نشده‌اند با افزایش هزینه‌ها و کاهش پاداش‌ها کنار بیایند و به همین دلیل، تجهیزات خود را خاموش کرده‌اند و برخی دیگر، سرعت سرمایه‌گذاری خود را در این بخش کاهش داده‌اند.
در همین حال، برخی از ماینرها به سراغ دیگر ارزهای دیجیتال اثبات کار رفته‌اند تا با یافتن پربازده‌ترین گزینه، شرایط اقتصادی خود را بهبود دهند. به عنوان مثال، یکی از شرکت‌های بزرگ استخراج به نام ماراتن دیجیتال (Marathon Digital)، به تازگی به استخراج ارز دیجیتال کاسپا (Kaspa) روی آورده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کی یانگ جو، مدیرعامل شرکت کریپتو‌کوانت (CryptoQuant)، در این مورد می‌گوید:

تغییر رویکرد ماینرها به معنای پایان چرخه فعلی نیست.

او همچنین اظهار داشت که شرکت‌های استخراج بیت کوین، در بلندمدت دیدگاه نزولی در مورد بیت کوین ندارند. آنها فقط در حال پوشش ریسک خود و انتظار برای بهبود نقدینگی هستند.
باید دید که ماینرهای بیت‌کوین تا چه زمانی به تسلیم شدن ادامه خواهند داد. بر اساس داده‌های کیو‌سی‌پی‌کپیتال (QCP Capital)، سطح ۵۸ هزار تا ۶۰ هزار دلار، یک سطح حمایتی قوی برای بیت کوین محسوب می‌شود.
با این حال، بازار همچنان تحت فشار فروش دولت‌ها و همچنین، بازپرداخت بیت‌کوین‌های صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) قرار دارد. کیو‌سی‌پی‌کپیتال معتقد است که در صورت کاهش بیشتر قیمت، سطح ۵۰ هزار دلار حمایتی بسیار قوی در مقابل سقوط خواهد بود. در این سطح، علاقه فزاینده‌ای از سوی موسسات مالی سنتی برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد.
طبق اعلام کریپتو‌کوانت، کاهش قابل‌توجه سودآوری که ماینرهای بیت کوین در حال حاضر تجربه می‌کنند، مشابه رکود شدیدی است که در دسامبر ۲۰۲۲ شاهد بودیم. در آن دوره، ماینرها با کاهش ۷.۶ درصدی درآمد خود مواجه شدند که همزمان با پایین‌ترین نقطه چرخه بازار پس از سقوط صرافی FTX بود.



Source
#کاهش #بیسابقه #درآمد #ماینرها #چه #پیامدهایی #برای #قیمت #بیت #کوین #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply