Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا نزدیک شدن به شروع ماه جولای و افزایش انتظارها برای آغاز به کار ETFهای اسپات اتریوم، نهنگ‌های بازار شروع به خرید و انباشت برخی از دارایی‌های دیجیتال کرده‌اند. برخی از این دارایی‌ها عبارتند از؛ لیدو (LDO)، آوه (AAVE) و تون کوین (TON).
طبق گزارش‌ها، تعداد نهنگ‌های نهنگ لیدو که ۱ میلیون تا ۱۰۰ میلیون توکن LDO را نگهداری می‌کنند، در هفته گذشته ۲ درصد افزایش یافته و به ۱۱۴ سرمایه‌گذار رسیده است. شایان ذکر است که این رقم در ۱۵ ژوئن به پایین‌ترین سطح خود در سال گذشته، یعنی ۱۱۱ آدرس رسیده بود. با این حال، در عرض چند هفته، این نهنگ‌ها خرید LDO را افزایش داده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همچنین، طی ماه گذشته، تعداد تراکنش‌های روزانه آوه به ارزش ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار، ۱۲۸ درصد افزایش یافته است. به طور مشابه، تعداد تراکنش‌های روزانه این رمزارز به ارزش ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون دلار نیز در مدت مشابه ۱۸۶ درصد بیشتر شده که نشان‌دهنده افزایش علاقه و فعالیت دارندگان بزرگ آن است.
علاوه بر این‌ها، داده‌های آنچین نشان می‌دهند که تعداد سرمایه‌گذاران تون کوین که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون توکن TON دارند، در ۳۰ روز گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، این گروه از سرمایه‌گذاران تون کوین، شامل ۷،۳۱۹ آدرس است که بالاترین تعداد از زمان عرضه این رمزارز محسوب می‌شود.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#برای #کسب #سود #در #ماه #جولای #نهنگها #کدام #رمزارزها #را #انباشت #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply