Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۴ ساعت گذشته، میم‌کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا رشد قابل‌توجهی داشته و سودهای دو رقمی ثبت کرده‌اند. این روند صعودی به دنبال انتشار اخبار مربوط به ثبت درخواست شرکت مدیریت سرمایه ون‌اک (VanEck) برای راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سولانا در ایالات متحده، رخ داد. این خبر، خوش‌بینی فعالان بازار نسبت به اکوسیستم سولانا را افزایش داده و باعث رشد حجم معاملات و قیمت میم‌کوین‌های این شبکه شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BOME!
با یک کلیک بوم (BOME) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BOME


در همین راستا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بوک آو میم (BOME) با یک رشد ۱۴ درصدی در بازه روزانه، به ۰٫۰۱۰۵ دلار افزایش یافته که بالاترین سطح ۷ روزه آن است. با این رشد قابل‌توجه، این میم‌کوین پرسودترین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
درخشش دوباره میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا؛ بوم پرسودترین رمزارز بازار شد!در طول این رالی، ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته BOME نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۹۵ درصد افزایش یافته است. میم‌کوین بوم در حال حاضر، نود و سومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار است.
علاوه بر بوک آو میم، قیمت دیگر میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا نیز یک روند صعودی را در پیش گرفته است. برای مثال، داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) در حال حاضر با قیمت ۲٫۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۴ درصد افزایش یافته است. رشد قیمتی این میم‌کوین نسبت به هفته گذشته نیز، به ۱۰ درصد می‌رسد.
همچنین، قیمت میم‌کوین بانک (BONK) با یک رشد ۱۰ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۴ دلار قرار دارد. قیمت این میم‌کوین نسبت به هفته گذشته نیز، بیش از ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#درخشش #دوباره #میمکوینهای #بلاکچین #سولانا #بوم #پرسودترین #رمزارز #بازار #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply