Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت مدیریت سرمایه ون‌اک (VanEck) با ثبت اولین درخواست برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سولانا در ایالات متحده، حرکت قابل‌توجهی در بازار ارزهای دیجیتال انجام داده است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، پیش‌تر گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح شده بود مبنی بر اینکه پس از تأیید ETFهای بیت کوین و اتریوم، این بار نوبت راه‌اندازی ETF سولانا است.
متیو سیگل، رئیس بخش تحقیقات شرکت ون‌اک، در این باره می‌گوید: «ماهیت غیرمتمرکز، کاربرد بالا و توجیه اقتصادی سولانا با ویژگی‌های کالاهای دیجیتالی تثبیت‌شده همخوانی دارد و این باور ما را تقویت می‌کند که SOL می‌تواند یک کالای ارزشمند برای سرمایه‌گذاران، سازندگان و کارآفرینانی باشد که به دنبال جایگزین‌هایی برای انحصار دوگانه (بیت کوین و اتریوم) هستند.»

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


سیگل در ادامه افزود: «پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه‌ها و خدمات توسط اکوسیستم سولانا، از امور مالی غیرمتمرکز گرفته تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بر سودمندی و ارزش SOL به عنوان یک کالای دیجیتال تأکید می‌کند. هیچ واسطه یا نهاد واحدی شبکه سولانا را اداره یا کنترل نمی‌کند؛ اصلی که تحت عنوان تمرکززدایی از آن یاد می‌شود.»
این حرکت ون‌اک بخشی از یک روند گسترده‌تر است که بر اساس آن، شرکت‌های مدیریت دارایی به دنبال دریافت تأییدیه برای راه‌اندازی ETF ارزهای دیجیتال مختلف هستند. در صورت تایید این درخواست، می‌توان به عرضه ETFهای دیگر نیز امیدوار بود.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#شرکت #وناک #برای #راهاندازی #اولین #ETF #سولانا #در #ایالات #متحده #درخواست #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply