Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاولین مناظره انتخاباتی در ایالات متحده بین جو بایدن و دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه برگزار شد. در این مناظره، هیچ اشاره‌ای به بیت کوین نشد که این موضوع، برای بسیاری از فعالان بازار که پیش‌بینی می‌کردند رمزارزها موضوع کلیدی انتخابات باشند، ناامیدکننده بود.
طبق گزارش‌ها، در این مناظره تقریباً ۹۰ دقیقه‌ای، دو سیاستمدار کهنه‌کار در مورد مسائلی مانند سیاست‌های خارجی، اقتصاد، مالیات و مهاجرت صحبت کردند، ولی هیچ سؤال خاصی در مورد سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال از سوی میزبانان مطرح نشد. علاوه بر این، این دو نامزد نیز ضمن دفاع از استدلال‌های خود در مورد مسائل گسترده اقتصادی، به این موضوع اشاره‌ای نکردند.
با توجه به اینکه ترامپ پیش‌تر خود را «رئیس جمهور کریپتو» معرفی کرده و دریافت کمک‌های مالی در قالب رمزارزها را آغاز کرده بود، پیش‌بینی‌ می‌شد که وی در این مناظره، از بیت‌کوین نام ببرد، ولی چنین نشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی‌رغم عدم اشاره به بیت کوین، از آنجایی که پس از این مناظره، شانس پیروزی ترامپ نسبت به بایدن بیشتر شده، قیمت ارز دیجیتال برتر بازار یک رشد نسبی را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۱،۶۳۰ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.
در این میان، میم‌کوین‌های سیاسی شاهد افت قیمت خود هستند. در همین راستا، قیمت توگن ماگا (TRUMP) در بازه روزانه بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته، در حالی که قیمت توکن جو بودن (BODEN) در مدت مشابه بیش از ۳۰ درصد سقوط کرده است.






Source
#اولین #مناظره #انتخاباتی #ترامپ #بایدن #برگزار #شد #واکنش #بازار #کریپتو #چه #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply