Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیکی از ارزهای دیجیتالی که امروز توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده، بتا فایننس (BETA) است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بتا فایننس در محدوده ۰٫۱۰۱۹ دلار معامله می‌شود که یک رشد تقریبا ۱۴۰ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.beta-finance
همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار بتا فایننس هم بیش از ۱۳۸ درصد افزایش یافته و به ۸۱٫۳۸ میلیون دلار رسیده است. نکته جالب توجه‌‌تر درباره این ارز دیجیتال، حجم معاملات روزانه آن است که با جهش خیره‌کننده بیش از ۸،۹۱۰ درصدی، به ۹۳٫۴۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BETA!
با یک کلیک بتا فایننس (BETA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BETA


اما علت این صعود قابل‌توجه چیست؟
تیم بتا فایننس پیش‌تر و در اوایل ماه ژوئن اعلام کرده بود که قصد دارد پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز خود به نام اومنی (Omni) را پس از شبکه‌های اتریوم و بی‌ان‌بی چین، این بار به شبکه آربیتروم بیاورد.
این تیم همچنین امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که اومنی، لیست دارایی‌های خود را گسترش داده و تا یکم نوامبر ۲۰۲۴، از ارزهای دیجیتال بتا فایننس، چین لینک، بند پروتکل، پپه، شیبا اینو، میم‌کوین، پنکیک‌سواپ و غیره، به عنوان وثیقه برای استقراض دارایی‌های پایدار، پشتیبانی خواهد کرد.beta-finance


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#رشد #۱۴۰ #درصدی #بتا #فایننس #در #یک #روز #چرا #معاملهگران #به #بازار #BETA #هجوم #بردهاند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply