Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، برت (BRETT)، یک میم‌کوین در شبکه بیس، در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. قیمت این میم‌کوین روز گذشته و در شرایط رکود بازار، بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت.

این رشد قیمتی به دنبال اطلاعیه صرافی کوکوین در مورد گفتگو با تیم برت در توییتر اسپیسز (Twitter Spaces) رخ داد. این رویداد با هدیه هزار دلاری تیم برت، به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش فعالیت معاملاتی و افزایش قیمت BRETT عمل کرد و باعث جلب توجه جامعه شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع BRETT!
با یک کلیک برت (BRETT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BRETT


اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت برت با یک افت ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۱۵۴ دلار رسیده، اما داده‌های جدید منتشرشده توسط حساب کاربری CryptoWizard۱۰۱@ نشان می‌دهند که برت با رشد ۱۵۲ درصدی خود در ۹۰ روز گذشته، بهترین عملکرد را داشته است.based-brett
در این میان، اندرو کریپتو (Andrew Crypto)، معامله‌گر شناخته‌شده حوزه کریپتو نیز نسبت به چشم‌انداز برت ابراز خوش‌بینی کرده است. شاخص‌های تکنیکال نیز حاکی از بریک‌آوت و افزایش احتمالی قیمت BRETT در هفته آینده هستند.
در همین راستا، پیش‌بینی می‌شود که قیمت برت بین جولای تا سپتامبر ۲۰۲۴، تا اوج ۰٫۲۸ دلار افزایش یابد.
به طور کلی، عملکرد اخیر برت بر اهمیت روزافزون آن در بازار کریپتو تاکید کرده و این میم‌کوین را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده است.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#صعود #برت #به #صدر #جدول #پرسودترین #رمزارزهای #بازار #در #۹۰ #روز #گذشته

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply