Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر چند ماه گذشته، قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) یک روند صعودی داشت، ولی در حال حاضر و پس از ناکامی در حفظ سطوح بالاتر، روند آن کاهشی شده است.

در این میان، برخی از تحلیلگران یک سناریوی نزولی را برای پپه پیش‌بینی می‌کنند که بر اساس آن، قیمت این میم‌کوین ممکن است با یک افت تقریبا ۱۵ درصدی، به محدوده ۰٫۰۰۰۰۱ دلار کاهش یابد. در طرف مقابل، احتمال بازگشت صعودی نیز برای پپه وجود دارد؛ زیرا حجم خرید آن به آرامی در حال افزایش است.pepe-price-losing-momentum-will-it-trigger-a-rebound-to-0-000014-or-plunge-to-0-00001
صرف نظر از فشار نزولی فعلی روی پپه، قیمت این میم‌کوین در یک الگوی صعودی حرکت می‌کند که نشان‌دهنده تسلط نسبی گاوها است. از این رو، پرایس اکشن فعلی ممکن است تنها یک پولبک یا اصلاح جزئی باشد که می‌تواند پپه را برای یک رالی صعودی جدید آماده کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


در این میان، اگرچه شاخص قدرت نسبی (RSI) پپه صعودی نیست، اما وضعیت مثبت شاخص مکدی (MACD) آن نشان می‌دهد که گاوها به آرامی در حال بازگشت هستند و تلاش زیادی برای افزایش فشار خرید دارند.
همچنین، اندیکاتور ابر ایچیموکو (Ichimoku Clouds) با آماده شدن برای یک تقاطع صعودی، پایان فاز اصلاحی را نشان می‌دهد.
با توجه به این سیگنال‌های صعودی، احتمال برگشت قیمت پپه بسیار بالا است. در این سناریو، انتظار می‌رود که قیمت پپه تا پایان ماه سطوح بالای ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلار را پس بگیرد. این موضوع می‌تواند مسیر را برای یک شروع صعودی در ماه جدید هموار کند.
از طرفی، با شروع سه ماهه جدید، افزایش قابل‌توجه اعتماد معامله‌گران و جذب نقدینگی تازه نیز به نوبه خود می‌تواند قیمت پپه را به سمت یک اوج تاریخی جدید سوق دهد.


منبع

کوین پدیا





Source
#هدف #بعدی #پپه #چیست #سقوط #به #۰۰۰۰۰۱ #دلار #یا #صعود #به #۰۰۰۰۰۱۵ #دلار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply