Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بومی شبکه لایه ۲ بلست (BLAST) پس از عرضه اولیه و ایردراپ خود در روز گذشته، نزدیک به ۵۰ درصد افزایش قیمت داشت. این افزایش قیمت در مقایسه با سایر عرضه‌های اولیه مشهور اخیر مانند زی‌کی‌سینک (zkSync) و لیر زیرو (LayerZero) که با کاهش قیمت توکن‌های خود همراه بوده‌اند، عملکرد خوبی به شمار می‌رود.

قیمت اولیه هر توکن بلست در زمان عرضه ۰.۰۲ دلار تعیین شد، و ارزش کاملا رقیق شده (FDV) آن به ۲ میلیارد دلار رسید. قیمت بلست پس از راه‌اندازی با ۴۷ درصد افزایش به ۰.۰۲۹۴ دلار رسید.
در زمان نگارش این خبر،‌ قیمت بلست کمی عقب‌نشینی کرده و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۲۴۱ دلاری معامله می‌شود. blast-token-airdrop-debuts-2-billion-valuation-price-rallies-40-percent
در ایردراپ بلست، ۱۷ درصد از کل عرضه‌ این توکن توزیع شد که ۷ درصد از آن به کاربرانی که از اواخر سال گذشته،‌ اتریوم یا دلار را به شبکه بلست پل زده بودند، تعلق گرفت.
۷ درصد دیگر نیز به کاربرانی که به موفقیت برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه کمک کرده بودند، و ۳ درصد هم به بنیاد بلور (Blur) برای ایردراپ‌های آینده به جامعه خود، اختصاص یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با وجود این، عرضه‌ اولیه‌ بلست با انتقاداتی از سوی برخی از فعالان بازار مواجه شد. آنها معتقد بودند که ارزش‌گذاری اولیه‌ این توکن کمتر از انتظارات بوده است.
در این میان، پلتفرم امنیتی ارز دیجیتال اسکم اسنیفر (Scam Sniffer) نیز کاربری را شناسایی کرد که قربانی ایردراپ بلست شد و پس از چند امضای فیشینگ، بیش از ۲۱۷۰۰۰ دلار از دست داد.
شبکه بلست دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و بازدهی بالایی را برای اتریوم و استیبل‌کوین‌ها ارائه می‌دهد (بازدهی ۳.۴ درصد برای استیکینگ اتریوم و بازدهی ۸ درصد برای استیکینگ استیبل‌کوین‌ها).
با توجه به رشد قیمت توکن بلست از زمان راه‌اندازی و بهبود کلی بازار کریپتو، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی فعلی BLAST بتواند قیمت آن را به ۱ دلار برساند.



Source
#رشد #۵۰ #درصدی #بلست #پس #از #ایردراپ #قیمت #توکن #BLAST #به #دلار #خواهد #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply