Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین (BTC) برای حفظ روند صعودی بلندمدت خود با چالش بزرگی مواجه است. تحلیلگران هشدار می‌دهند اگر قیمت بیت کوین تا پایان ماه ژوئن زیر ۵۶۵۰۰ دلار بسته شود، ممکن است روند صعودی کلی خود را از دست بدهد.

این هفته، چندین عامل ممکن است باعث نوسان شدید قیمت بیت‌کوین شود. یکی از مهم‌ترین دلایل نگرانی تحلیلگران، فشارهای احتمالی بر بازار تا پایان هفته است.
دلیل اصلی این فشار، همزمانی بسته شدن کندل‌های قیمتی هفتگی، ماهانه و سه ماهه بیت کوین در یک روز است. در این میان، سطح حمایتی ۵۶۵۰۰ دلار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خریداران باید از این سطح دفاع کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تحلیلگران شرکت متریال اندیکاتورز (Material Indicators) بر این باورند که تا کنون، قیمت بیت کوین پس از افت اخیر، روند بهبودی مناسب داشته است.
با این حال، احتمال بازگشت قیمت برای تست مجدد کف‌های قیمتی، قبل از روز یکشنبه وجود دارد. به گفته تحلیلگران، تا زمانی که کندل ماهانه در داخل یا بالای محدوده قرمز بسته شود، روند صعودی بیت کوین همچنان معتبر است.bitcoin-price-june-above-56-5-k-uptrend-analysis
یکی دیگر از نگرانی‌های تحلیلگران، احتمال ثبت سفارشات جعلی (spoofing) توسط معامله‌گران بزرگ برای تحت تاثیر قرار دادن قیمت یا حجم معاملات است.
با نزدیک شدن به رویدادهای مهمی مانند مناظره‌های ریاست جمهوری و انتشار داده‌های تورمی در آمریکا، انتظار می‌رود نوسانات قیمتی بیت کوین تا پایان هفته افزایش یابد.
از طرفی، معامله‌گران به جهش احتمالی شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین امیدوار هستند. این شاخص در حال حاضر در پایین‌ترین سطح خود از آگوست ۲۰۲۳ و در شرایط اشباع فروش قرار دارد. در گذشته، سطوح پایین RSI به عنوان سیگنالی برای ثبت کف قیمت عمل کرده است.
در صورت افزایش قیمت بیت کوین، انتظار می‌رود که آلت‌کوین‌ها نیز روزهای خوبی را تجربه کنند.



Source
#چالشهای #پیش #روی #بیت #کوین #برای #حفظ #روند #صعودی #حمایتهای #کلیدی #BTC #کدامند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply