Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهچارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که این شبکه بلاکچینی در حال بیدار شدن است. او به قابلیت‌های فنی آینده‌دار کاردانو اشاره کرد و گفت که طی چند سال آینده شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی برای این شبکه خواهیم بود.

این اظهارات در واکنش به آمار و ارقام مربوط به عملکرد نسخه ۳ صرافی غیرمتمرکز ساندی‌سواپ (SundaeSwap V۳) بر بستر کاردانو منتشر شده است.
این نسخه از ساندی‌سواپ ماه گذشته منتشر شد که با استفاده از قراردادهای هوشمند، مدل قیمت‌گذاری بسیار کارآمدتر و ظرفیت عملیاتی بالاتر از ۳۵ تراکنش در ثانیه را ارائه می‌دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از نظر تئوری، ساندی‌سواپ ۳ می‌تواند روزانه تا ۹۰۷ هزار سفارش را پردازش کند. مدیر ارشد فناوری ساندی لبز (Sundae Labs) اعلام کرده که این صرافی تنها طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۹ هزار سفارش را با سرعتی بسیار بالا (کمتر از ۱ دقیقه) پردازش کرده است.
با توجه به اینکه ازدحام شبکه یکی از مشکلات پیشین کاردانو بود، اکنون انتظار می‌رود ساندی‌سواپ ۳ با توان عملیاتی بالاتر، به حل این مشکل کمک کند. این بهبود می‌تواند باعث افزایش قابل‌توجه ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه کاردانو نیز شود.
بر اساس داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DefiLlama)، کاردانو در حال حاضر از نظر TVL در رتبه ۲۹ قرار دارد. مین‌سواپ (Minswap)، لیندوگو (Lindogo)، لیکویید (Liquid)، استارتر (Astarter) و ساندی‌سواپ، پنج پروژه دیفای برتر بر بستر شبکه کاردانو هستند.
در همین حال، برخی از فعالان بازار معتقدند میم‌کوین جدیدی که با الهام از خوک خانگی هاسکینسون به نام نایک (Nike) ساخته شده، می‌تواند موجب رشد بلاکچین کاردانو شود؛ اتفاقی که برای میم‌کوین بانک (BONK) در بلاکچین سولانا هم شاهد آن بودیم.
این میم کوین در روزهای اخیر هیاهوی زیادی در دنیای کریپتو به پا کرده و قیمت و ارزش بازار آن تنها در یک هفته، رشد چشمگیر چند هزار درصدی را تجربه کرده است.



Source
#بیداری #کاردانو #هاسکینسون #از #آینده #درخشان #این #بلاکچین #خبر #میدهد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply