Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که بازار کلی کریپتو یک روند نزولی را در پیش گرفته، ارز دیجیتال مارلین (Marlin) با نماد اختصاری POND توانسته بر خلاف این روند حرکت کند و با یک رشد تقریبا ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به محدوده قیمتی ۰.۰۱۸۷ دلاری برسد.

روند افزایشی مارلین از چند روز پیش آغاز شده و امروز به بالاترین سطح روزانه خود در ۰.۰۱۹۴ دلار رسید. marlin
همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات روزانه مارلین هم با افزایش ۹۷ درصدی به ۱۳.۷۵۹ میلیون دلار رسیده است. قابل توجه است که ارزش بازار این رمزارز نیز با بیش از ۴ درصد افزایش، در نزدیکی ۱۵۰ میلیون دلاری قرار دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع POND!
با یک کلیک مارلین (POND) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POND


پروتکل مارلین شامل محیط‌های اجرایی قابل اعتماد (TEE) و پردازنده‌های مشترک مبتنی بر دانش صفر (zk) است و تضمین می‌کند که محاسبات انجام‌شده توسط هوش مصنوعی آن همیشه محافظت‌شده و محتاطانه باشد.
از دلایل افزایش اخیر قیمت ارز دیجیتال مارلین می‌توان به همکاری استراتژیک این پروژه با شبکه نیمبل (Nimble Network) اشاره کرد. این همکاری، دو تیم مطرح در دنیای فناوری غیرمتمرکز را گرد آورده و هدف آن، ایجاد یک مشارکت قدرتمند برای پیشرفت هوش مصنوعی غیرمتمرکز است.
به طور کلی، همکاری شبکه نیمبل و پروتکل مارلین نویدبخش تحولات عظیمی در بخش هوش مصنوعی غیرمتمرکز و کیفیت و امنیت محاسبات این حوزه است.
همچنین، این اتحاد استراتژیک با فراهم آوردن منابع محاسباتی و فضای مناسب برای مدیریت داده، به توسعه‌دهندگان بخش هوش مصنوعی امکان می‌دهد تا به راحتی ایده‌های نوآورانه خود را پیاده‌سازی کنند.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#صعود #مارلین #علیرغم #وضعیت #قرمز #بازار #رمزارزها #علت #رشد #قیمت #POND #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply