Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم‌کوین محبوب بیبی‌دوج (BabyDoge) اخیراً طی اعلامیه‌ای از همکاری استراتژیک خود با پروژه بازی تلگرامی یس‌کوین (Yescoin) پرده برداشته است. این همکاری، دامنه نفوذ جهانی هر دو پروژه را گسترش خواهد داد ومنجر به رشد آن‌ها خواهد شد.

یس‌کوین، یکی از بازی‌های کلیکی تقریبا مشابه‌ نات‌کوین (Notcoin) است که در روزهای اخیر جذابیت زیادی پیدا کرده است. یس‌کوین در حال حاضر دارای بیش از ۹ میلیون بازیکن است که نقطه عطفی مهم برای آن محسوب می‌شود.
بیبی‌دوج نیز که به پتانسیل این نوع بازی‌ها برای جذب کاربران پی برده، قصد دارد با بهره بردن از این فرصت، پایگاه کاربری خود را گسترش دهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حال حاضر، تسک جدیدی به بازی یس‌کوین اضافه شده که طی آن، کاربران با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی بیبی‌دوج و تعامل با آن پاداش دریافت خواهند کرد.
علاوه بر این، بیبی‌دوج اعلام کرده که در ادامه قصد دارد بازی تلگرامی خود را منتشر کند. این همکاری به یس‌کوین نیز کمک‌ کرده تا به سرفصل اخبار تبدیل شود.
در زمان نگارش این خبر، قیمت بیبی‌دوج با افزایشی ۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۲ دلار رسیده است.babydoge-partners-yescoin-eyes-rolling-out-telegram-gam
علی‌رغم اینکه بیبی‌دوج در پی به‌روزرسانی‌های اکو‌سیستم خود، معامله‌گران جدیدی را جذب می‌کند، قیمت آن طی ماه گذشته، ۱۱.۶ درصد کاهش یافته است.
اوایل ماه جاری، طرح پیشنهادی استقرار این میم‌کوین در بلاکچین سولانا تصویب و مالکیت آن در بلاکچین‌های اتریوم و بایننس‌چین‌ نیز ممکن شد.
با این وجود، نمودار هفتگی آن نیز کاهش ۶.۵ درصدی قیمت را نشان می‌دهد. علی‌رغم این تحولات خوش‌بینانه، روند نزولی قیمت بیبی‌دوج موجب شک و تردید فعالان بازار و معامله‌گران شده است.



Source
#همکاری #دو #پروژه #محبوب #رمزارزی #با #دنبال #کردن #بیبیدوج #از #یسکوین #پاداش #بگیرید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply