Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبایننس کوین (BNB) بعد از اینکه به بالاترین قیمت تاریخی خود رسید، با کاهش بیش از ۱۸ درصدی روبه‌رو شده است. فشار فروش بالا باعث کاهش قیمت شده است و این روند نزولی ممکن است ادامه‌دار باشد.

بایننس کوین، توکن اصلی صرافی بایننس، در هفته‌های اخیر با چالش‌های قابل توجهی روبه‌رو بوده و در دو هفته گذشته، از ۷۲۰.۶۷ دلار به ۵۸۶.۷۱ دلار کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قابل توجه است که حجم معاملات این ارز دیجیتال با ۱۲.۴۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۵۴ میلیارد دلار رسیده است.will-bnb-price-recover-in-june
با این حال، برخی از تحولات جدید در شبکه‌ بایننس می‌توانند باعث افزایش قیمت این رمزارز شوند. به عنوان مثال، به‌روزرسانی بیپ ۳۳۶ (BEP ۳۳۶) به تازگی معرفی شده است که هزینه‌های تراکنش را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.
این اقدام شبیه به تلاش‌های اتریوم برای کاهش هزینه‌های کارمزد از طریق به‌روزرسانی دنکن (Duncan) است و می‌تواند باعث بهبود شرایط بایننس در بازار باشد.
از طرفی، مخازن عمومی گیت‌هاب BNB افزایش یافته است که نشانه‌های مثبتی برای به‌روزرسانی‌های آینده است.
بر اساس گزارش کوین‌گلس (Coinglass)، فاندینگ ریت بایننس کوین نیز در ۰.۰۰۲۰ درصد قرار دارد که نشان‌دهنده احساسات صعودی در میان معامله‌گران است و در صورت افزایش فشار خرید، ممکن است قیمت به ۶۰۰ دلار برسد.
با این حال، شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که بایننس کوین تحت فشار فروش قوی است. برای مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر روی ۴۱.۶۸۹ قرار دارد که نشان‌دهنده‌ شرایط اشباع فروش است.
بررسی اندیکاتورهای دیگری نیز مانند STOCHRSI، ویلیامز (Williams %R) و مکدی (MACD)، وجود این فشار فروش را تأیید می‌کنند.
در نهایت،‌ اگرچه بایننس کوین در ابتدای ماه روند خوبی داشت، اما اکنون قیمت درجا می‌زند و روند حرکتی سایدوی یا افقی را دنبال می‌کند.



Source
#کاهش #۱۸ #درصدی #قیمت #BNB #در #دو #هفته #اخیر #آیا #روند #نزولی #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply