Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بومی پروتکل تعامل‌پذیر لیر‌زیرو (LayerZero)، اخیراً با برگزاری رویداد‌ ایردراپ و فهرست شدن در صرافی‌های مختلف، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

برایان پلگرینو (Bryan Pellegrino)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل لیر‌زیرو لبز (LayerZero Labs)، اخیراً نکات مهمی را در مورد مدل نهایی ایردراپ این پروژه به اشتراک گذاشته است.
به گفته وی، پس از تأیید صلاحیت دریافت ایردراپ، یک پنجره ۲۵ دقیقه‌ای برای شرکت‌کنندگان اصلی با حداکثر ۵ هزار توکن، و پس از آن یک پنجره ۵ دقیقه‌ای برای تکمیل‌کنندگان سند ارائه پروپوزال (RFP) با حداکثر ۱۰ هزار توکن گشوده خواهد شد. علاوه بر این، ساختارهایی در نظر گرفته شده تا امکان حمله سیبل (Sybil) تا ۸۰ درصد کاهش یابد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


وی همچنین عنوان کرد که تعداد کیف پول‌های واجد شرایط برای ایردراپ به ۱.۲۸ میلیون رسیده است. برایان افزود، توکن‌های ایردراپ به ۹ درصد موجودی کل توکن‌ها افزایش یافته که بر اساس آن، ۵.۵ درصد برای شرکت‌کنندگان اصلی، ۳ درصد برای تکمیل‌کنندگان RFP و ۰.۵ درصد برای جامعه اختصاص خواهد یافت.
در همین حال، تعداد زیادی از صرافی‌ها از جمله کوکوین، اوکی‌ایکس و بیت‌فینکس، اخیراً پشتیبانی از توکن ZRO را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند. کوکوین اعلام کرده که قصد فهرست کردن توکن ZRO با قابلیت واریز در شبکه‌های ERC۲۰ اتریوم و آربیتروم را دارد.
معامله جفت ارز ZRO/USDT در این صرافی از تاریخ ۲۰ ژوئن آغاز خواهد شد. به طور مشابه، اوکی‌ایکس نیز معاملات این توکن را در ۲۰ ژوئن آغاز خواهد کرد.

صرافی بیت‌فینکس هم از برنامه‌های مشابهی برای فهرست کردن ZRO خبر داده است. این اخبار در مجموع از محبوبیت فزاینده و پتانسیل توکن ZRO برای کسب دستاوردهای چشمگیر در آینده حکایت دارد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.



Source
#آغاز #ایردراپ #لیر #زیرو #توکن #جدید #ZRO #در #کدام #صرافیها #لیست #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply