Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی بیت‌گت (Bitget) قابلیت جدیدی را در پلتفرم پول‌ایکس (PoolX) معرفی کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند به کسب توکن‌های زی‌کی‌سینک (ZK) بپردازند.

طبق گزارش‌ها، بیت‌گت اعلام کرده که توکن ZK از این پس در پلتفرم پول‌ایکس در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند با استیک کردن آن‌ به کسب درآمد بپردازند.
این بخش جدید دارای یک استخر حاوی ۴۱۳,۷۰۰ توکن ZK برای استیکینگ است. مدت زمان ماینینگ نیز از ۱۸ تا ۲۸ ژوئن اعلام شده و بسته به حجم استیکینگ کاربر، پاداش‌ها به صورت ساعتی پرداخت خواهند شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZK!
با یک کلیک زی‌کی سینک (ZK) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZK


پس از برگزاری ایردراپ اخیر توکن‌های ZK توسط زی‌کی‌سینک، ۴۱ درصد از گیرندگان کل توکن‌های خود را در روز اول فروختند. این امر منجر به اضافه شدن ۵۰۰ میلیون دلار این توکن به بازار و کاهش قیمت توکن‌ ZK به ۰.۰۲۰ دلار شد.
همچنین، بیش از ۴۱۶۰ آدرس (۳۰ درصد از گیرندگان) نیز بخش‌هایی از توکن‌های خود را فروختند و تنها نزدیک به ۲۹ درصد از آنها، تمامی توکن‌های ایردراپ را نگه داشتند.
طبق گزارش‌ها، صرافی بایننس هم روز دوشنبه چند جفت ارز معاملاتی توکن ZK را به پلتفرم خود اضافه کرد.
در ۲۴ ساعت گذشته، تلاش گاوها برای غلبه بر مقاومت ۰.۲۳۱۱ دلار، ناکام بوده است. با این حال، گاوها ناامید نشدند و قیمت را حدود ۴.۷ درصد افزایش دادند.
در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰.۲۲۸۳ دلار معامله می‌شود. علی‌رغم این بهبود، قیمت این توکن همچنان حدود ۲۶ درصد از بالاترین رکورد خود یعنی ۰.۳۰۹۸ دلار که دو روز پیش ثبت شد، پایین‌تر است.
طی بهبود اخیر، ارزش بازار ZK با ۴.۲۴ درصد افزایش به ۸۳۷ میلیون دلار رسیده، ولی حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افتی ۴۳ درصدی به ۷۲۲.۸ میلیون دلار کاهش یافته است.



Source
#فعال #شدن #گزینه #استیکینگ #زیکیسینک #در #صرافیها #منتظر #صعود #قیمت #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply