Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار پرداخت‌ وب ۳ در حال تجربه رشد چشمگیری است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ارزش این بازار تا سال ۲۰۳۲ به بیش از ۵۴.۵ میلیارد دلار افزایش یابد.

این رشد سریع باعث شده که استارتاپ‌های نوآورانه مانند زیبو (Zeebu) به میدان بیایند و سیستم‌های پرداخت سنتی را به چالش بکشند.
زیبو یک پلتفرم پرداخت وب۳ است که برای بخش مخابرات طراحی شده و قصد دارد با استفاده از فناوری بلاکچین و امور دیفای، کارایی بخش پرداخت را افزایش دهد، هزینه‌ها را کاهش داده و تراکنش‌ها را سریع‌تر و امن‌تر کند.
راه‌حل زیبو به سرعت در بین سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت اعلام کرده که پلتفرم آن بیش از ۲.۵ میلیارد دلار حجم تراکنش را با بیش از ۴۵۰۰۰ فاکتور در حال تسویه، پردازش کرده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZBU!
با یک کلیک زیبو (ZBU) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZBU


بنیان‌گذار زیبو اظهار داشته که این شرکت جلوتر از نقشه راه خود حرکت می‌کند و پذیرش آن از سوی شرکای مخابراتی فراتر از انتظارات بوده است. هدف زیبو دستیابی به حجم تراکنش ۱۴ میلیارد دلاری در سال آینده است.
در این میان توکن بومی پلتفرم زیبو با نماد اختصاری ZBU نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، این توکن در محدوده ۴.۷ دلار معامله می‌شود.
توکن زیبو پس از یک دوره صعودی از سپتامبر تا آوریل، وارد مرحله اصلاحی شد و اکنون زمینه را برای رالی بعدی خود ایجاد کرده است.
در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) زیبو در محدوده ۵۵ قرار دارد و شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) آن نیز برای سومین بار در ماه‌های اخیر تا محدوده ۲۰ کاهش یافته که می‌تواند نشانه افزایش قیمت در آینده باشد.web3-payments-market-heats-up-as-zeebu-emerges-as-major-challenger
همچنین، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه به عنوان یک سطح حمایتی برای زیبو عمل می‌کند. طبق نظر تحلیلگران، اگر زیبو از محدوده ۵ دلار فراتر رود، می‌تواند در هفته آینده رکورد تاریخی ۶ دلار را برای خود ثبت کند.web3-payments-market-



Source
#پیشتازی #زیبو #در #بخش #پرداختهای #وب #تحلیلگران #انتظار #رکوردشکنی #ZBU #را #دارند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply