Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های پلتفرم تحلیلی نانسن (Nansen) نشان می‌دهند که تقریبا نیمی از کیف‌پول‌های برتری که روز دوشنبه ۱۷ ژوئن، توکن جدید زی‌کی‌سینک (ZK) را دریافت کردند، تمام توکن‌های خود را فروخته‌اند.

بر اساس داده‌ها، حدود ۴۱ درصد از کیف‌پول‌های ردیابی‌شده، همه توکن‌های دریافتی را فروخته‌اند و در مجموع بیش از ۴۸۶ میلیون ZK به فروش رفته است. این فروش باعث کاهش ۳۴.۵ درصدی قیمت ZK از زمان راه‌اندازی آن شده است.
علاوه بر این، ۲۹.۲ درصد از آدرس‌ها بخشی از توکن‌های خود را فروخته‌اند و تنها کمی بیش از ۳۰ درصد از کیف‌پول‌های برتر همچنان توکن‌های ZK خود را نگه داشته‌اند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZK!
با یک کلیک زی‌کی سینک (ZK) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ZK


بر اساس داده‌های موجود، در مجموع بیش از ۴۹۱ هزار کیف‌پول تقریبا ۷۵ درصد از توکن‌های ZK توزیع‌شده را دریافت کرده‌اند. در این ایردراپ ۳.۷ میلیارد توکن ZK توزیع شده است.
انجمن غیرانتفاعی زی‌کی‌سینک اعلام کرده که ۴۵ درصد از توکن‌ها در کمتر از دو ساعت کلیم (claim) شدند که این امر باعث ایجاد مشکلات اولیه شبکه شد.
بر اساس داده‌های بازار، بالاترین و پایین‌ترین قیمت توکن ZK از زمان عرضه، به ترتیب ۰.۳۲ دلار و ۰.۱۸ دلار بوده است. در زمان نگارش این خبر، ZK کمی از ضررهای خود را جبران کرده و در محدوده ۰.۲۲ دلاری معامله می‌شود. top-zk-token-airdrop-recipients-sell-first-day-nansen
ارزش کل بازار ZK نیز با در نظر گرفتن اینکه تنها ۱۷.۵ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال در گردش است، به ۸۴۷ میلیون دلار رسیده است. این رقم نسبت به اوج ۱.۱ میلیارد دلاری آن پس از عرضه، کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.
عرضه کل توکن ZK برابر با ۲۱ میلیارد و ارزش بازار کاملا رقیق شده آن بیش از ۴.۸۴ میلیارد دلار است.



Source
#ریزش #شدید #قیمت #توکن #زیکیسینک #پس #از #راهاندازی #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply