Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهحجم معاملات ارز دیجیتال ولودروم (VELO) پس از انتشار خبر خرید این توکن توسط یکی از نمایندگان کنگره ایالات متحده، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

ولودروم فایننس (Velodrome Finance) یک بازارساز خودکار (AMM) در بستر بلاکچین اپتیمیسم (OP) است که از توکن VELO برای پاداش‌دهی به ارائه‌دهندگان نقدینگی استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با قفل کردن توکن‌های VELO در حاکمیت پروتکل مشارکت نمایند.
طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات ولودروم پس از افزایش بیش از ۱۰۶۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸.۷۶ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


افزایش چشمگیر حجم معاملات این رمزارز در پی افشای سرمایه‌گذاری مایک کالینز (Mike Collins)، نماینده کنگره، در توکن‌های VELO به وقوع پیوسته است.
شایان ذکر است وی اولین سیاست‌مداری محسوب می‌شود که روی توکن‌های پروژه‌ای با ارزش بازار کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.velodrome-velo-volume-jumps-67-as-us-lawmaker-discloses-stake
قیمت توکن‌ ولودروم طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۲.۵۲ درصد افزایش به محدوده ۰.۱۱ دلار رسیده است. در این میان، پیش‌بینی می‌شود که افزایش حجم معاملات ولودروم احتمالا به افزایش بیشتر قیمت آن در آینده نزدیک منجر شود.
گفتنی است که ولودروم، اولین ارز دیجیتال خریداری‌شده توسط کالینز نیست و او به عنوان یکی از سیاست‌مداران علاقه‌مند به بازار کریپتو شناخته می‌شود. وی پیش از این اعلام کرده بود که مقداری اتریوم نیز خریداری کرده است.
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و مجلس آمریکا، سیاست‌مداران بیشتری مواضع حمایتی نسبت به حوزه کریپتو اتخاذ کرده‌اند که می‌تواند موجب افزایش پذیرش این دارایی‌ها در جامعه شود.



Source
#هجوم #معاملهگران #به #بازار #ولودروم #خرید #توکن #VELO #توسط #نماینده #آمریکا #افشا #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply