Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال همستر کامبت با نماد HMSTR امروز 28 خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد. بازار پیش از عرضه یا پری مارکت (Pre-Market)، فضایی است که قبل از لیست شدن رسمی توکن‌ها، برای تخمین قیمت بر اساس عرضه و تقاضا طراحی می‌شود.

همستر کامبت یک بازی جدید و مبتنی بر بلاکچین است که به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است. در این بازی، کاربران با جمع‌آوری کوین‌های مجازی به نام “همستر” می‌توانند به کسب درآمد بپردازند و همین مسئله باعث شده که تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر به این بازی جذب شوند. این را مقایسه کنید با تعداد کل بازیکنان نات کوین که به ۳۵ میلیون نفر می‌رسید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


لازم به ذکر است که لیست شدن توکن همستر در صرافی کوکوین قرار بود چند روز قبل اتفاق بیفتد که با تأخیر مواجه گردید. اما امروز توکن HMSTR با قیمت ۰.۰۰۰۰۱ در بازار پیش از عرضه کوکوین لیست شد. توجه داشته باشید که بازار پری مارکت نوسانات زیادی دارد و هر لحظه ممکن است قیمت همستر کاهش یا افزایش پیدا کند.
پیش از این، همستر در بازار پری مارکت صرافی Gate.io نیز لیست شده بود. قیمت همستر در صرافی گیت در حدود ۰.۰۳ دلار است که بسیار با بازار پیش از عرضه کوکوین تفاوت دارد.
دوباره یادآوری می‌کنیم که همستر هنوز به صورت رسمی در هیچ صرافی‌ای لیست نشده و صرفاً برای تخمین قیمت در بازار پیش از عرضه کوکوین و گیت لیست شده است.


منبع

صرافی کوکوین





Source
#همستر #در #صرافی #کوکوین #لیست #شد #قیمت #همستر #در #کوکوین #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply