Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که بیت‌کوین در محدوده ۶۶ هزار دلاری معامله می‌شود، داده‌های زنجیره‌ای از پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که فعالیت نهنگ‌هایی که حداقل ۱۰ بیت‌کوین دارند، در حال افزایش است. این دسته از نهنگ‌ها به میزان دارایی خود در دو سال قبل رسیده‌اند. جالب است بدانید که در آن دوره، ارزش کل بازار بیت‌کوین حدود ۲۲۶ درصد افزایش یافت. از طرفی به گفته تحلیلگران، افزایش قیمت بیت کوین پس از کاهش نرخ فدرال رزرو آغاز خواهد شد.


تحلیلگران ارز دیجیتال دلایل مختلفی را برای افزایش فعالیت نهنگ‌ها مطرح می‌کنند. برخی بر این باورند که صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس (FTX) در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ قیمت ارزهای دیجیتال را پایین نگه می‌داشت. از زمان سقوط این صرافی، همبستگی قابل توجهی بین دارایی نهنگ‌ها و حرکت قیمت بیت‌کوین مشاهده شده است.
با وجود افزایش فعالیت نهنگ‌ها، قیمت بیت کوین همچنان تحت فشار است و نمی‌تواند به بالای ۷۰ هزار دلار برسد. این در حالی است که بیشتر آلت‌کوین‌ها از بالاترین حد تاریخی خود فاصله گرفته‌اند و موجب نگرانی فعالان بازار شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یک تحلیلگر مشهور به نام بنجامین کوِین (Benjamin Cowen) معتقد است تا زمانی که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را دوباره کاهش ندهد، افزایش قابل توجهی در قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال رخ نخواهد داد. او اشاره می‌کند که به طور تاریخی، بازار آلت‌کوین‌ها پس از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو عملکرد بهتری داشته است. برای مثال قبل از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در جولای سال ۲۰۱۹، آلت‌کوین‌ها شاهد کاهش شدید بودند.
کوِین همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند در طول دوره‌ سلطه بیت‌کوین بر بازار، در خرید آلت‌کوین‌ها محتاط باشند.






Source
#افزایش #فعالیت #نهنگهای #بیت #کوین #آيا #افزایش #قیمت #BTC #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply