Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش جدید صرافی کوکوین (Kucoin)، علاقه‌ به میم‌کوین‌های شخصیت‌ها یا سلبریتی‌ها در حال افزایش است و این نشان‌دهنده‌ کاهش تمایل سرمایه‌گذاران به پروژه‌های دارای ارزش کل رقیق‌شده (FDV) بالا است. این گزارش همچنین اشاره ‌می‌کند که پروژه‌های مبتنی ‌بر مدل کسب‌ درآمد از طریق کلیک (Tap-to-earn) به‌ دلیل سهولت در درک و مشارکت، با استقبال بیشتری از طرف کاربران مواجه شده‌اند.
ارزش کل رقیق‌‌شده نشان‌دهنده‌ کل ارزش یک پروژه ‌ارز دیجیتال است؛ گویی همه ‌توکن‌های آن، حتی توکن‌های قفل‌شده، در حال حاضر در گردش باشند. بنابراین، FDV بالا می‌تواند به‌ معنای رقیق‌ شدن ارزش توکن در آینده باشد؛ زیرا با ورود توکن‌های قفل‌شده به‌ بازار، عرضه‌ کل افزایش می‌یابد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


گزارش کوکوین بیان ‌می‌کند که برخی از سرمایه‌گذاران از پروژه‌های دارای FDV بالا اجتناب می‌کنند؛ زیرا این پروژه‌ها فرصت‌های محدودی را برای کشف ‌قیمت برای سرمایه‌گذاران خرد ایجاد می‌کنند و در نتیجه، کسب ‌سود را برای آنها دشوار می‌سازند. برای مثال، این گزارش به روند صعودی نات‌کوین (Notcoin) اشاره‌ می‌کند که با کل توکن‌های در گردش راه‌اندازی شد.
نات‌کوین با داشتن تمام توکن‌ها در زمان عرضه، با رشد قابل‌توجهی در قیمت و حجم معاملات روبه‌رو گردید. این موضوع همچنین توجه بازار را به محصولات کسب‌ درآمد از طریق کلیک و مینی ‌گیم‌های آن جلب کرد.
بر اساس این گزارش، پروژه‌های کسب‌ درآمد از طریق کلیک به‌ دلیل پایین‌ بودن موانع درک و مشارکت، در مقایسه ‌با پروژه‌های بازی برای کسب ‌درآمد (Gamefi) یا حرکت برای کسب ‌درآمد (Move-to-earn)، از استقبال بیشتری برخوردار هستند. همچنین، ادعا شده ‌است که تکنولوژی تون (TON) با عملکرد بالا و معماری مقیاس‌پذیر، از نات‌کوین پشتیبانی می‌کند و تجربه ‌کاربری روان را تضمین می‌نماید. ادغام نات‌کوین با تلگرام نیز به ‌کاهش هزینه‌های جذب مشتری و افزایش سریع جامعه ‌کاربران آن کمک کرده است.


منبع

بیت کوین نیوز





Source
#افزایش #محبوبیت #توکنهای #کلیکمحور #چرا #سرمایهگذاران #از #پروژههای #باارزش #دوری #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply