Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتحلیلگر برتر بازار، آلت‌کوین بوز (Altcoin Buzz) در تحلیل اخیر خود به چهار آلت‌کوین زیر ۱ دلار با پتانسیل رشد بالا اشاره کرده که به دلیل ارزش بازار پایین می‌توانند در بازار گاوی کریپتو عملکرد خوبی داشته باشند.

پایت نتورک (PYTH)

پایت نتورک (Pyth Network) روی بلاکچین سولانا فعالیت می‌کند و به عنوان اوراکل برای فراهم‌کردن داده‌های حیاتی واقعی مانند اطلاعات مالی و آمار محیطی بسیار مهم است. پایت نتورک به ۵۵ بلاکچین متصل شده و به بیش از ۳۵۰ اپلیکیشن غیرمتمرکز (dApp) خدمات ارائه می‌کند و روزانه بیش از ۹۰ میلیون به‌روزرسانی انجام می‌دهد. قیمت فعلی توکن پایت نتورک برابر با ۰.۳۵ دلار و ارزش بازر آن ۱.۳۷۴ میلیارد دلار است.

مانترا چین (OM)

مانترا چین (MANTRA) بر بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) تمرکز دارد. این پروژه شامل توکن‌سازی دارایی‌های واقعی مانند املاک و فلزات گرانبها است. مانترا بخشی از اکوسیستم کازماس (Cosmos) نیز هست که امور مالی سنتی و غیرمتمرکز (DeFi) را به هم متصل می‌کند. قیمت مانترا برابر با ۰.۸۲ دلار و ارزش بازار آن ۳۹۰ میلیون دلار است، این توکن در سال گذشته ۳۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


سینگولاریتی‌نت (AGIX)

سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) که در بخش هوش مصنوعی از برترین‌ها است، در حال ادغام با فچ‌ای‌آی (Fetch.ai) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) است تا اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشتمند (ASI) را تشکیل دهد. این ادغام با هدف ایجاد یک پلتفرم عظیم هوش مصنوعی و افزایش پذیرش وب ۳ برای هوش مصنوعی و داده‌ها انجام می‌شود. قیمت فعلی سینگولاریتی‌نت ۰.۶۲ دلار و ارزش بازار آن ۸۵۶ میلیون دلار است.

اوسیس نتورک (ROSE)

اوسیس نتورک (Oasis Network) در بخش‌های حریم خصوصی و هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و مقیاسی از حریم خصوصی از ۱۰۰ درصد عمومی تا ۱۰۰ درصد خصوصی ارائه می‌دهد. شبکه اوسیس گزینه‌های بین‌زنجیره‌ای روی هر زنجیره EVM را ارائه می‌دهد و بر حریم خصوصی در هوش مصنوعی غیرمتمرکز، دیفای، بازی‌ها، هویت‌های دیجیتال و NFTها تمرکز دارد. قیمت فعلی اوسیس حدود ۰.۱۱ دلار با ارزش بازار ۸۳۷ میلیون دلار است.


منبع

کوین پدیا





Source
#آلتکوین #زیر #دلار #با #پتانسیل #رشد #بالا #در #بازار #گاوی #کریپتو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply