Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبرد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، از همکاری این شرکت با ۱۰ دولت مختلف برای توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) آنها خبر داد. جزییات این همکاری‌ها محرمانه باقی مانده، اما هدف آن، استفاده از فناوری بلاکچین ریپل برای بهبود کارایی و امنیت سیستم‌های مالی جهانی عنوان شده است.

این تلاش‌ها نشان‌دهنده یک پیشرفت قابل‌توجه در پذیرش فناوری بلاکچین برای توسعه ارزهای دیجیتال ملی است.
طبق گفته گارلینگهاوس، این CBDCها شبیه استیبل‌کوین‌ها عمل می‌کنند و ارزش ثابتی در برابر ارزهای سنتی پشتوانه خود دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این حرکت بیانگر یک تغییر مهم به سمت دیجیتالی شدن بخش مالی و ناشی از نیاز به روش‌های امن‌تر و کارآمدتر برای انجام تراکنش‌ها است. انتظار می‌رود ریپل بتواند عملیات مالی بین کشورها را ساده‌تر کند و شفافیت مالی و کارآمدی تراکنش‌های بین‌المللی را افزایش دهد.
در همین راستا، ریپل در حال آماده‌سازی برای معرفی استیبل کوین خود با نماد RLUSD است. این استیبل کوین با اتصال مستقیم به دلار آمریکا، به دنبال ایجاد ثبات در تراکنش‌های ریپل لجر (XRP Ledger) است.
لازم به ذکر است که این استیبل کوین روی شبکه‌های ریپل لجر و اتریوم در دسترس خواهد بود که امکان استفاده از آن در پلتفرم‌های بلاکچینی مختلف را فراهم می‌کند.
این حرکت با هدف کلی شرکت ریپل برای ایجاد نوآوری در شبکه خود و افزایش نفوذ و کاربرد آن در کل اکوسیستم بلاکچین، همسو است.
در این میان، لازم به یادآوری است که شرکت ریپل در حال حاضر درگیر یک اختلاف حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است.
با این حال،‌ گارلینگهاوس به آینده امیدوار است و به تأییدیه‌های اخیر کمیسیون SEC برای ETFهای اسپات بیت‌کوین و اتریوم اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد می‌تواند راه را برای ETF ریپل نیز هموار کند.



Source
#همکاری #ریپل #با #۱۰ #کشور #جهان #برای #توسعه #ارزهای #دیجیتال #بانکهای #مرکزی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply