Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس ایالات متحده در نوامبر ۲۰۲۴، میلیاردرهای کریپتو، صندوقی ۱۶۰ میلیون دلاری را برای حمایت از نامزدهای طرفدار ارز دیجیتال ایجاد کرده‌اند.

این صندوق، صنعت کریپتو را به یکی از بخش‌های تأثیرگذار در تعیین نتایج رقابت‌های سنا و حتی تعیین حزب اکثریت، تبدیل می‌کند.
طبق گزارش بلومبرگ، این صندوق به لطف کمک‌های نهادهای برجسته حوزه کریپتو مانند ریپل‌ لبز، اندریسن هورویتز، کوین‌بیس و چهره‌های شناخته‌شده‌ای نظیر کامرون و تایلر وینکلواس، از بنیانگذاران صرافی جمینی، تأمین مالی شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس، خواستار حمایت از قانونگذاران طرفدار ارزهای دیجیتال شده است.
هدف این نهادها و افراد، کاهش نظارت و سختگیری‌های اعمال‌شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده بر این بخش عنوان شده که با شکایت‌ها و جریمه‌های گوناگون، مزاحمت‌های زیادی را برای بخش کریپتو ایجاد کرده است.
مجلس سنای تحت رهبری دموکرات‌ها تاکنون اقدامی در مورد لایحه‌های مرتبط با صنعت کریپتو که مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری‌خواهان در ماه می تصویب کرد، انجام نداده است.
با این حال، سناتور دبی استابناو (Debbie Stabenow) از میشیگان، حمایت خود را از قانون تنظیم دارایی‌های کریپتو از طریق کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، که رویکرد متفاوتی نسبت به نوآوری و مقررات این حوزه دارد، ابراز نموده است.



Source
#تشکیل #صندوق #۱۶۰ #میلیون #دلاری #برای #حمایت #از #نامزدهای #انتخاباتی #طرفدار #کریپتو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply