Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش تحقیقاتی صرافی کوکوین (KuCoin)، در ماه می امسال، بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری‌ جدید در حوزه رمزارزها صورت گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که اتریوم، بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و شبکه‌های لایه ۲ مانند آربیتروم و پالیگان، بیشتر از همه مورد علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی بوده‌اند.
در میان بلاکچین‌های غیرسازگار با اتریوم نیز، سولانا بیشترین سرمایه‌ سازمانی را جذب کرده است. بیت کوین، فانتوم و تون هم جزو ۱۵ شبکه برتر مورد توجه سرمایه‌گذاران در ماه می بودند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس این گزارش، ۱۵۶ پروژه در ماه می حدود ۱.۰۲ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند. این میزان در مقایسه با ماه آوریل، ۶.۴ درصدی کاهش یافته، اما در مقایسه با ماه می ۲۰۲۳، که میزان سرمایه‌گذار‌ی‌ها ۹۰۵ میلیون دلار گزارش شده، یک رشد ۱۰.۶۱ درصدی داشته است. بیش از نیمی از پروژه‌ها بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون دلار بودجه دریافت کرده‌اند.
در این میان، موسسات چینی همچنان فعال هستند و در فناوری‌های نوظهور و شبکه‌های بلاکچین عمومی سرمایه‌گذاری می‌کنند. برای مثال، انیموکا (Animoca) در ۱۵ پروژه و اوکی‌ایکس (OKX) در ۱۱ پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
شرکت‌هایی مانند کوجیتنت ونچرز (Cogitent Ventures)، اس‌ان‌زد هولدینگ (SNZ Holding)، پالیگان ونچرز (Polygon Ventures)، واتردریپ کپیتال (Waterdrip Capital) و ام‌اچ ونچرز (MH Ventures) نیز در جمع ۱۰ شرکت سرمایه‌گذار برتر قرار دارند.
در این میان، راه‌حل‌های ماژولار، راه‌حل‌های لایه ۲ و مشتقات لیکویید استیکینگ (LSD)، محبوب‌ترین پروژه‌ها در میان سرمایه‌گذاران سازمانی بودند.
در این گزارش همچنین به تغییر گرایش سرمایه‌گذاران اشاره شده است، به این صورت که، تمایل شدیدی به سمت میم‌کوین‌ها، توکن‌های افراد مشهور، حوزه‌های نوظهور و دارایی‌های با ارزش بازار پایین‌تر، در بین موسسات و سرمایه‌گذاران وجود دارد.
از طرف دیگر، مقررات جدید آمریکا چشم‌انداز قانونی و عملیاتی بازار را تحت تاثیر قرار داده و بر تصمیمات سرمایه‌گذاران اثر می‌گذارد.



Source
#جذب #سرمایه #میلیارد #دلاری #در #ماه #می #کدام #رمزارزها #در #بین #سازمانها #محبوبترند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply