Wednesday, June 26, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپائولو آردوینو، مدیرعامل تتر (Tether)، در اظهارات اخیر خود بر نقش مهم استیبل کوین USDT در تقویت تقاضا برای دلار آمریکا در بازارهای نوظهور تأکید کرد. او بیان کرد که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از تتر به عنوان دلار دیجیتال استفاده می‌کنند.

این استیبل کوین با عبور از سیستم‌های مالی سنتی، خدمات مالی ضروری را به جوامع کشورهای در حال توسعه، مخصوصا افرادی که تحت پوشش صنعت بانکداری قرار نمی‌گیرند و در معرض تورم بالا و کاهش سریع ارزش پول هستند، ارائه می‌دهد.
آردوینو افزود که اگر تتر یک کشور بود، از کشورهایی مانند اندونزی، پاکستان و نیجریه پیشی می‌گرفت. تتر همچنین کارایی سیستم انتقال و ذخیره پول را افزایش داده و با پذیرش بالای خود، تأثیر قابل‌توجهی بر سیستم مالی جهانی دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


آردوینو در ادامه اشاره کرد که شرکت تتر در میان سه خریدار برتر اوراق خزانه کوتاه‌مدت آمریکا قرار دارد. طبق گزارش گواهی سه‌ماهه اول تتر، این شرکت تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴، حدود ۹۰.۸۷ میلیارد دلار از اوراق خزانه آمریکا را در اختیار داشت. این دارایی‌ها شامل مالکیت مستقیم و غیرمستقیم اوراق خزانه آمریکا است.
طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، تتر، بزرگ‌ترین استیبل‌کوین در صنعت ارزهای دیجیتال است و با ارزش بازار بیش از ۱۱۲ میلیارد دلاری خود، حدود ۷۰ درصد از بازار را کنترل می‌کند و حتی از بیت‌کوین به عنوان پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال پیشی می‌گیرد.
گزارش شرکت تحلیلی چینالیسیس (Chainalysis) نیز نشان می‌دهد که تقاضای جهانی برای استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر در بازارهای نوظهوری همچون نیجریه، ترکیه، تایلند و برزیل به طور مداوم در حال رشد است.
با وجود این تسلط، تتر با بررسی‌های نظارتی مداوم مواجه است و برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، اخیرا ادعا کرده که دولت آمریکا ممکن است این دارایی را هدف قرار دهد، اما این ادعا توسط آردوینو رد شد.



Source
#نقش #پررنگ #تتر #در #بازارهای #جهانی #۳۰۰ #میلیون #نفر #از #USDT #استفاده #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply